Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 28-05-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Først.
Postet 28-05-18 kl 07:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Da er eldstemann levert på skolen og skal være borte en uke på leirskole. Håper de får greit vær.

Snart vekke minstemann, så er det jobb og skole på programmet. 4 uker til ferie.
Postet 28-05-18 kl 07:47 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Tittei! Jaggu mandag igjen, ja.
Postet 28-05-18 kl 08:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Vi skal straks spise frokost, og så bærer det hjem igjen fra herlige Venezia.
Postet 28-05-18 kl 08:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det er så mandag. Heldigvis har jeg hatt en god og avslappende helg.

Jeg har startet dagen med en fornærmet epost fra en person som kjører prinsipper på helt unødvendige ting og selvsagt skal gå helt til topps og prøve å gjøre en kjempesak av en detalj. Heldigvis kom jeg tidlig nok på jobb til at i hvert fall klarer å gjøre noe med det før det møtet der han ellers kunne laget masse bråk. Hvorfor gidder folk sånt?
Postet 28-05-18 kl 08:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gjemmekontor i sola, lillebarnet har planleggingsdag. Det ryktes at det ramler inn noen flere unger iløpet av dagen, så jeg jobber med konsentrasjonsarbeidet nå. Må ha en liten gjesteopptreden på jobb i 14-tida.
Postet 28-05-18 kl 08:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja ja, men. Der var det en 5 dagers arbeidsuke igjen.

Jeg er stresset langt inn i sjela fordi INGEN kom på visningene våre denne helgen. Om en måned overtar vi ny leilighet, og da hadde det vært veldig praktisk om vi kunne flytte møblene våre dit.
Postet 28-05-18 kl 09:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så innmari kjipt, Tjorven! Jeg innser at vi var utrolig heldige da vi solgte i skikkelig dårlige tider. Det holdt med den eneste ene som ville ha vår leilighet. Og en megler som var frekk nok til å forvente takst på tross av kun en budgiver. (Dog skal det sies at hun ble millionær på å sitte på den leiligheten i tre år, så det var ikke veldig synd på henne. )

Jeg har gjemmekontor i ordets rette forstand. Ikke presentabel for jobb i dag, men har masse jeg må få bearbeidet og laget, så det passer ypperlig med rolig kontor. Og i ettermiddag blir det enda mer bading med kidsa!
Postet 28-05-18 kl 09:42 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Å, så kjipt, Tjorven. Håper virkelig det løser seg. Har markedet snudd så mye på såpass kort tid?
Postet 28-05-18 kl 09:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff, å utrolig kjipt Tjorven. Jeg håper dere finner en kjøper snart.

Jeg er overhode ikke motivert for en full arbeidsuke denne uken. Jeg er kjempesliten etter go-live i forrige uke og kunne virkelig trengt en uke ferie.
Postet 28-05-18 kl 09:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er ikke egentlig noe galt med markedet. Leilighetene rundt oss blir solgt, omtrentlig til prisantydning. Megler sier hun føler seg helt rådvill og ikke kan forstå hvorfor vi skal slite. I følge henne så burde vi ha en lettsolgt leilighet.
Postet 28-05-18 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Igår la jeg inn en meget negativ omtale av en app på Google Play og nå ringte jaggu meg de som har appen og lurte på hva problemene er. Jeg ga appen terningkast 1 (elendig).
Kult med utviklere som hører på kundene da.
Postet 28-05-18 kl 10:15 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det må jo rett og slett være uflaks, Tjorven? Så lenge problemet er at det ikke kommer folk på visning, så er det nok veldig sannsynlig at dere får solgt så snart været er litt mer visnings-vennlig! Det hadde vært verre hvis det kom masse folk på visning, men ingen ville ha den. Krysser fingre!
Postet 28-05-18 kl 10:15 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ville jo også tro at leiligheten deres skulle være lettsolgt, Tjorven, den ser jo fantastisk ut! Håper det løsner snart.
Postet 28-05-18 kl 10:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Så dritt, Tjorven! Nå har jo megler ekspertise altså, men vil du at vi skal se litt på naboleilighetene og se om det er noe vi syns skiller seg ut? Som det evt. går an å endre på i deres? Kanskje nye bilder der man ser utearealene både fra verandaen og vinduene, slik at man ser grønt på trærne og på bakken i stedet for snø og bare trær.
Postet 28-05-18 kl 10:26 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Oppdatert 28-05-18 kl 10:32 av Tallulah
Gammel
Millen sin avatar
Så kjipt Tjorven.
Postet 28-05-18 kl 10:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Føler med deg, Tjorven! Vi er midt oppi samme skvis, og jeg er klar for å bli ferdig med denne prosessen.


På kontoret står alle vinduer og dører på vidt gap. Denne varmen er helt surrealistisk og fantastisk på en gang!
Postet 28-05-18 kl 11:43 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no