Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 29-05-18 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Denne uka er da veldig lang? Vi skal rett på bortekamp en drøy time hjemmefra i dag, så ‘middag’ blir brødskiver i bilen. Jaggu flaks for Vesla at det er gøy å se henne spille. Men først, litt jobb.
Postet 29-05-18 kl 07:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg starter dagen med hjemmekontor siden jeg skal i et møte rett ved her jeg bor kl 9. Ungene mine hater at jeg er hjemme om morgenen, for jeg maser visst så fælt. Om trivialiteter som å spise en skikkelig frokost og å smøre seg med solkrem. Jeg er så ond.
Postet 29-05-18 kl 08:04 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Skal snart på jobb og krangle videre med selgere som har solgt mer enn vi produserer. I ettermiddag er det foreldremøte på ungdomsskolen. Jeg gikk samme sted og gikk ut i 1988. Har ikke vært der siden. Alt er visst likt som da.
Postet 29-05-18 kl 08:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! To av to sønner med feber, gitt.
Postet 29-05-18 kl 09:15 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg er tilbake fra skjønne Venezia, og drømmer meg tilbake.

Men jeg må aldeles snart rykke meg bort fra drømmene og komme i gang med dagens donter. Heldigvis blir den ikke så travel som opprinnelig planlagt, pga. møteutsettelser.
Postet 29-05-18 kl 09:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til syke sønner Mave.

Kaffe, pc, og snart mat.. og så gjøre litt fornuftig før hagen roper. Ingen planer idag = digg.
Postet 29-05-18 kl 09:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Tirsdager er maratondager. Har klart å klemme inn et møte kl 15.30 på andre siden av sentrum, så her er det bare å brett opp kaffen og svelge unna armene.
Postet 29-05-18 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Jeg venter på studentsønnen, som ikke er student men ferdigstudert, skal dukke ut av dusjen og innfinne seg i bilen. Han jobber hos oss ut skoleåret, og denne samkjøringen tar knekken på meg. Å brøle «Nå går jeg om 10 minutter» til en 24-åring er ikke særlig sjarmerende, så derfor gjør jeg det ikke. (Selv om det er vanskelig å la være. ) I steder for sitter jeg tilsynelatende rolig med kaffekopp og FP, og prøver å innbille meg at han er klar til avtalt tidspunkt.
Postet 29-05-18 kl 09:52 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Åh, det høres frustrerende ut, 007! Du får vel bare kjøre fra ham om han ikke materialiserer seg?

Her er det hiv og hoi og sensurbunker. Det er vel bare å sette i gang.
Postet 29-05-18 kl 09:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hjemmekontor her i dag og. God kaffe og fred og ro er undervurdert for arbeidsgnisten, altså!
Postet 29-05-18 kl 10:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Oi, må man mase på store barn også...

Akk, ja. Lillesøster er sendt på overnattingstur med førskolegruppa. De har lagt opp et skikkelig program med båttur, fisking og bading. Skulle ønske jeg kunne være med.
Postet 29-05-18 kl 10:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Denne uka er veldig lang ja. Forrige arbeidsuke startet søndag og sluttet lørdag og nå er jeg bare trøtt og jet laged og helt forvirra.
Postet 29-05-18 kl 14:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Arvingen var klar før tiden, og var noe forundret over at jeg var stresset. Han ville jo selvsagt ikke komme for seint på jobb? På tide å innse at han er voksen og ansvarlig, kanskje? Og har jobbet siden han var 15 uten å noen gang komme for sent.
Postet 29-05-18 kl 14:47 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er født i en annen tidssone enn resten av familien min. De kommer ikke for seint, men har ikke mitt ønske om å være ute i god tid.
Postet 29-05-18 kl 16:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Tangerine sin avatar
Den tidssonen er jeg også i, Tjorven. Det visstnok bedre å vente hjemme til man nesten kommer for sent til f.eks en ferge enn (gud forby!) å vente fem minutt i fergekøen.
Postet 29-05-18 kl 16:39 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi, det travler seg til på jobb gitt. Men nå er jeg på vei hjem, og i kveld skal jeg ta med hengekøye og bikkje ut i marka.
Postet 29-05-18 kl 17:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no