Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 15-06-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!
Postet 15-06-18 kl 07:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til jobb. Regner med at det blir en fredelig dag. Eid fører til at vi knapt har elever og mange ansatte har også permisjon.
Postet 15-06-18 kl 08:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt et skikkelig dårlig døgn, og har innvilget meg hjemmekontor. Jeg har en veldig ålreit sjef, og etter medarbeidersamtale på mandag så fikk jeg ettertrykkelig beskjed om å bruke muligheten for hjemmekontor mer enn jeg gjør. At det da tidvis ikke vil være noen ledere på kontoret skulle ikke være mitt problem.

Snuppa har vært på overnatting med klassen sin og sent i går kveld fikk jeg tilsendt et bilde av storetåa hennes som var dobbelt så stor som den andre storetåa. Så jeg får vurdere om dagen isteden må brukes på et besøk på legevakta. Men først får hun komme seg hjem.
Postet 15-06-18 kl 08:49 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
I går var jeg helt knust og skulle legge meg tidlig, men klarte ikke å somle meg i seng før rundt halv tolv. I dag våknet jeg halv seks. Ikke spesielt trøtt akkurat nå, men er spent på hvordan kvelden blir ...
Postet 15-06-18 kl 08:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har reist og jobbet innmari mye i det siste, og er skikkelog stressa. Og hva skjer når jeg er stressa? Jo, jeg slutter å sove. Så innmari praktisk, liksom Vurderte å bare stå opp og dra og trene siden jeg uansett lå våken i natta, men prøvde heller å sove mer. Didn't happen..

Nuvel, snart helg og etter neste uke blir alt så meget bedre!

God fredag, folkens!
Postet 15-06-18 kl 09:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg skal ha eldste på jobbskyggedag i dag, det blir bra.

Og så er jeg skikkelig stolt, for jeg har fått skryt for en fagartikkel - min aller første - fra en anerkjent instans. Den bekreftelsen trengte jeg sårt, siden jeg har lest meg opp i emnet (tekniske beskrivelser, jeg finnes ikke teknisk anlagt) på relativt kort tid. Nå kan jeg endelig publisere den.
Postet 15-06-18 kl 09:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så kult Eia, gratulerer!
Postet 15-06-18 kl 09:30 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg er klar for helg altså. SÅ klar for helg.
Postet 15-06-18 kl 09:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Så bra, Eia!

Jeg har syklet til jobb, og svippet innom treningsrommet før dusj. Det er virkelig godt tilrettelagt for trening på nyjobben. Og myejobbing.
Postet 15-06-18 kl 09:54 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på alle som trenger litt pjusk.
Grattis Eia så kult.

Jeg har sovet i natt og er lykkelig, ingen bilbrann i gata inatt heldigvis. Idag MÅ jeg få ut de søknadene mine og ikveld blir det dameaften med reker, bobler og vin her i huset. Gleder meg!
Postet 15-06-18 kl 09:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Rolig dag i dag, stort sett alle elevene har fri pga eid. Passer meg fint siden formen er dårlig. Skal få unnagjort en inspeksjon og et jobbintervju så drar jeg hjem.
Postet 15-06-18 kl 10:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Siste dag i semesteret!
Postet 15-06-18 kl 10:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Nå måtte jeg lese meg opp. Eid er arabisk og Id er urdu for den samme feiringen?
Postet 15-06-18 kl 11:23 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Eid og id er i hvert fall det samme. Blant de jeg kjenner til virker det helt tilfeldig hvem som sier det ene og det andre. Jeg spurte en elev fra Afghanistan en gang, og han visste heller ikke om det var noe system.
Postet 15-06-18 kl 11:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er forresten skikkelig forvirrende når kroppsøvingslæreren til kontaktelevene mine markerer ikke deltatt med ID i merknadsfeltet. Hver gang jeg ser det, lurer jeg et par sekunder på om det kan stemme at det er id/eid nå, og om *insert stereotypisk norsk elev* virkelig er muslim og ikke har sagt noe om det til meg.
Postet 15-06-18 kl 11:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På plass på jobb etter interessant frokostseminar. To møter på rappen snart, og så er det jommen meg helg. Det blir helt greit, kjenner jeg. En smule trøtt i hodet etter jobbfest med mannen i går, så fredagskveld uten store planer er midt i blinken.
Postet 15-06-18 kl 12:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hipp hurra for Edvard Grieg!
http://griegminuttforminutt.no/

For å sitere Tora Augestad: Hvor var du da Grieg ble spilt minutt for minutt?
Jeg vet at jeg kan svare at jeg var på scenen. Det kommer til å bli så gøy! (Synes jeg nå. Spør igjen kl 2 i natt. )
https://www.nrk.no/hordaland/fleire-...nde-1.14079399
Postet 15-06-18 kl 14:15 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Yuhuu. Jeg benker meg foran tven og gleder meg til å se dere.
Postet 15-06-18 kl 14:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal på båttur med jobben etter jobb i dag. Rekker ikke hjem med oppmøte 1645 så det blir dusjing og drikking på kontoret tenker jeg.
Postet 15-06-18 kl 14:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Helg
Postet 15-06-18 kl 14:32 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer, Eia!

Jeg har hatt en skikkelig strevsom uke, men har fått masse skryt for en presentasjon jeg holdt på tirsdag og han som sendte skryte-eposten var så hyggelig at han også kopierte inn min øverste sjef i enheten på den.

Nå seiler jeg inn mot helg og kjenner at det skal bli veldig godt!
Postet 15-06-18 kl 14:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er en snartur inne på kontoret mellom leveringer av kjøkken (i dag tidlig) og vaskemaskin (i ettermiddag). Var så mye håndtverkere hjemme at jeg måtte rømme.

Syns det var interessant at kjøkkenleverandøren (eller transportfirmaet, vet ikke hvem som bestemmer) syns det holdt med en person til levering av et helt kjøkken inkludert hvitevarer. Stakkars mann. Tok to timer å bære alt inn, heldigvis kunne håndtverkerne som herjer rundt hos oss hjelpe med de tunge tingene og benkeplatene.
Postet 15-06-18 kl 14:54 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Jeg drukner i jobb, men klager ikke. Lunsjen ble på 5 minutter i dag og resten av dagen har jeg sittet lenket til pulten og lagt inn nye ordre mm.
Postet 15-06-18 kl 16:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Postet 15-06-18 kl 16:45 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hjemmekontoret er avsluttet og erstattet med fotpleie. Det er fredag.
Postet 15-06-18 kl 17:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no