Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 16-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Lillebror sover, storebror er trygt fremme i Afrika og jeg sitter her.

Ingen store planer, vaske litt klær og rydde litt.
Postet 16-06-18 kl 08:47 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg skal ut å løpe en tur i skogen og på håndballcup.
Ellers en rolig dag etter en helt crazy uke.
Postet 16-06-18 kl 09:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Mellomste skal få en hårklipp. Ellers ingen planer før mandag og jobb.
Postet 16-06-18 kl 10:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen! Jeg er forkjøla og fryser og svetter om hverandre. Paracet, kaffe og croissant til frokost så blir det nok litt bedre. Egentlig bort på bursdag i kveld, men det henger i en litt tynn tråd.
Postet 16-06-18 kl 11:00 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, vixen!

Rolig helg på oss heldigvis, jeg skal ut og løpe en tur og jeg og eldste skal på et arrangement i kveld. Greit med en helg uten bursdagsbonanza! På an igjen neste helg.
Postet 16-06-18 kl 11:13 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg jobber fra morgen til kveld hele tiden om dagen, men heldigvis er det mulig å gjøre en del av det hjemmefra, eller fra hesteryggen for den del.

Nå er det først noen timer hjemmekontor, og så skal jeg ut en tur på venue etterhvert.

... og i kjelleren hjemme har tenåringen besøk av en gamerkollega fra laget sitt, som han ikke hadde møtt før han kom hit i går kveld, og her skal han være til søndag kveld. De nikoser seg, og jeg registrerer at det er et visst sosial tilsnitt til denne gamingen allikevel gitt. I motsetning til hva alle sure folk skriver på Facebook.
Postet 16-06-18 kl 11:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så koselig det høres ut, maverick!

Her er det rolig lørdag etter ei voldsom veke. Deilig. Må vel kanskje i butikken
Postet 16-06-18 kl 13:16 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Bikkja har forøkte å grave opp hagen, og rakk litt for mye før jeg fikk tatt henne, så nå er vi ikke helt fornøyde med hverandre. Jeg overrasker meg selv ved å tro at jeg skal få løpt meg en tur og så se litt halvhjertet på en VM-kamp.
Postet 16-06-18 kl 13:21 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag. Sov lenge idag etter damekveld med vin og bobler igår.
Kinotur og bursdag står på programmet idag.
Postet 16-06-18 kl 13:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Har gjort ærend og handlet mat. En ungdom er på klesbytteparti og det andre barnet er med og arrangerer bursdag for en seksåring.
Postet 16-06-18 kl 14:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har stilltiende markert pappas bursdag, for 17. gang på grava hans. Det er så surrealistisk at det er så lenge siden han var en del av livet mitt. Fine, rare fyren.
Postet 16-06-18 kl 14:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sju tekster igjen før jeg er ferdig med årets sensur. Det går tregt nå.
Postet 16-06-18 kl 16:54 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Blondie

Stompa

Her i huset puster vi ut etter årets eksamensmaraton er over - det er veldig godt at det er fire skoledager igjen med lærere og elever.
Postet 16-06-18 kl 17:08 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
ÆææææÆÆÆÆææææh. For en dag.
Postet 16-06-18 kl 18:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
For en nedtur når du skal feire å være ferdig med sensur med å sprette ei flaske av yndlingsvinen - og så var det noe galt med den! Heldigvis hadde jeg mer vin, men ikke av den jeg ville ha!
Postet 16-06-18 kl 22:32 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Åhgud, jeg vil også ha vin! Men ikke ferdig på jobb ennå, og getin kl 06 i morra, så det er neppe en god idé.
Postet 16-06-18 kl 23:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg er utslitt og sovnet i sted etter å ha snudd døgnet halvveis på hodet for Grieg.

Nå er det endelig sommerferie fra korsangen, selv om Griegs noter ble byttet inn i Brahms, Poulenc og Bach, og etterhvert Bernstein og Mozart.
Postet 17-06-18 kl 00:05 av Ru Ru er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no