Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Dagen før fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Dagen før fredag

Postet 25-10-18 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 25-10-18 kl 07:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sykt barn her, så da ble det hjemmekontor på meg. Kjenner jeg kan leve med å vurdere tekster med god kaffe, fyr i peisen og joggebukse.
Postet 25-10-18 kl 07:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Storesøster måtte tidlig opp, så jeg var oppe 5.15 og spiste frokost med henne. Nå sitter jeg i ro og fred ved spisebordet med stearinlys og kaffe og P3 morgen og arbeider og venter på at lillesøster skal stå opp sånn at jeg kan spise frokost med henne også.

Egentlig kunne jeg godt tenke meg å sitte sånn hele dagen, men møter og litt praktisk mikk som gjør at jeg nesten må være på kontoret kommer i veien. Så jeg må nok ut i regnet etter hvert.
Postet 25-10-18 kl 07:53 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg hadde fryktelig lyst til å ha pysjkontor med god kaffe og katt i dag, så jeg er i grunnen fornøyd med å være på banen. :Legger lista lavt:
Postet 25-10-18 kl 08:33 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har feber og vond hals, så her blir det pysjkontor. Må få i meg noen ibux først.
Postet 25-10-18 kl 09:03 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Før kl 7 stod jeg utenfor rema for melk og brød
Bilen er levert for å få vinterdekk og det er snart helg.
Postet 25-10-18 kl 09:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Storebror er syk på dag to. Mannen er hjemme. Tipper det blir hjemmekontor og legebesøk på meg i morgen.
Postet 25-10-18 kl 09:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er på jobb gjennomtrøtt etter en natt med lite søvn, skal reise bort og har hverken tid eller lyst, men må...
Postet 25-10-18 kl 09:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Pjusk på syke store og små! Jeg er oppe, på jobb, har drukket kaffe og i gang med jobb. Siste før litt lang helg, som skal tilbringes på spahotell ved sjøen. Grugleder meg, vi er en gjeng som pleier å dra bort sammen 1-2 ganger pr. år på hyttetur el.l. I år blir en stol tom rundt bordet, en i denne gjengen døde nylig helt uventet. Tror det blir en litt sår og trist, men samtidig god helg med mye mimring, tårer og latter.
Postet 25-10-18 kl 09:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjernen min er fascinerende tom. Kanskje litt mer kaffe kan hjelpe.
Postet 25-10-18 kl 09:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Du och jag Fersken. Her er og hjernen helt tom og alene.
Postet 25-10-18 kl 11:35 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fersken, sånt er vondt, men godt å være sammen også, vil jeg tro.

Her er det hjemmekontor, ispedd legebesøk med eldste og kurs om noen timer, så ikke sånn enormt effektivt. Men det er faktisk helt greit i dag.
Postet 25-10-18 kl 12:10 av ingling ingling er aktiv nå
Oppdatert 25-10-18 kl 12:27 av ingling
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har gjemmekontor og holder et øre med hostende Knott. Han har vært syk i en uke, stakkars.
Etterpå er det utviklingssamtale på skolen til Knøtteliten, og så hjem og så ut igjen på kurs, og innimellom bør jeg pakke for jeg skal til Stavanger i helgen og drar kl 0600 i morgen tidlig.
Postet 25-10-18 kl 12:21 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Jeg har ny pc, alt av snarveier er borte, ikke finner jeg de heller, programmene virker ikke skikkelig og IT har ikke tid til å hjelpe meg.
Postet 25-10-18 kl 13:34 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no