Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Det er onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Det er onsdag

Postet 05-12-18 kl 07:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jaggu er det onsdag! Jeg har vært i lystige lag begge kveldene denne uka og eksperimenterer med hvor lite søvn det går an å fungere med. Rapport følger.
Postet 05-12-18 kl 07:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Eksamensdag idag og jeg gruer meg...
Postet 05-12-18 kl 07:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lykke til, Millen!
Postet 05-12-18 kl 07:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Lykke til Millen. Jeg skal bare ha naturfag prøve, men jeg gruer meg jeg også. Har ikke helt kontroll.
Postet 05-12-18 kl 07:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til Frøy!
Postet 05-12-18 kl 07:44 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Lykke til til både Millen og Frøy!
Postet 05-12-18 kl 08:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Lykke til for de som har eksamen!

Her er det hjemmekontor med levende lys og fyr i peisen. Og stillhet! det er både bygningsarbeid og veiarbeid ved kontoret, så det har vært så mye støy de siste ukene og nå er jeg drittlei. Så da sitter jeg heller hjemme.
Postet 05-12-18 kl 08:59 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Lykke til, Millen!

Kaosdag her. Eg starta dagen med å kanskjeskade eller nestenskade hånda mi under studie av Hyllealven sine påfunn, etterfulgt av seksåring med meltdown fordi frokosten (som blei laga med ei hånd medan eg hadde ispose på den andre) ikkje såg heilt ut som han pleier å gjere.
Postet 05-12-18 kl 09:00 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi med eksamen og prøver!

Jeg er på jobb, og skal bare drikke opp kaffekoppen før jeg skal ut i produksjonen.
Postet 05-12-18 kl 09:04 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Brannalarmen gikk kl 04.30 i borettslagsleiligheten, så vi tilbragte 45 minutter utendørs i natt uten at det så ut til å være noe som helst tilløp til brann. Det synes jeg kanskje var litt kjipt, men :hey: jeg er da vant til å klare meg uten søvn om natta.

Jeg sitter ute hos en kunde i dag, og er i ferd med å forspise meg på pepperkaker.
Postet 05-12-18 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Rolig morgen med litt mer tid i sengen og gjemmekontor før en legetime. Jeg drakk rødvin i går og blir straffet med hodepine i dag, men har funnet ut at det var verd det.

Lykke til med eksamen og prøve Millen og Frøy
Postet 05-12-18 kl 09:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lykke til med eksamen og prøve!

Jeg forsov meg i dag og er på vei til jobb nå. Har jeg flaks rekker jeg dit før kjernetiden starter.
Postet 05-12-18 kl 09:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Oppdatert 05-12-18 kl 13:34 av Fersken (Damn you atocorrect. KJERNETID, ikke Vernetid)
Gammel
tink sin avatar
Jeg har klart å hoste opp et helt hvitt antrekk til husets 6-åring som skal ha turnoppvisning i dag! Hun er altså så mye vanskeligere å tilfredsstille i valg av klær enn det jeg husker at brødrene var.

På jobb er det rolige dager med tid til fordypning, så da får jeg bare hoppe i det!
Postet 05-12-18 kl 10:05 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Lykke til med eksamen og prøve.
Vært hos reguleringstannlegen med mellomste og fikk med en bunke fakturaer hjem...god jul lizzom…

Nuvel, skolearbeid og fyr i ovnen, satser på en effektiv dag.
Postet 05-12-18 kl 10:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til med eksamen, prøve og alt og det!

Jeg har med eldste på jobb noen timer før vi skal til optometrist, så blir det litt kosedag i byen etterpå. Det blir fint.

Sånn ellers, hodepine på ørtende dagen og stiv kropp. Trene i kveld, ja.
Postet 05-12-18 kl 10:40 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Her er det stille før stormen. Jeg vingler mellom å synes at jeg burde gjøre noe fornuftig, og å tenke at jeg fortjener å slappe av før de kommende galematiasdagene. Litt kaffe til, kanskje?
Postet 05-12-18 kl 10:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Lykke til til alle som trenger det i dag!

Jeg oppdaget i går at jeg har FIRE arbeidsdager igjen før jul. Har masse fridager pga. eksamen, så de blir jo fylt opp, men det føles veldig rart. Etter jul begynner jeg i ny jobb også.
Postet 05-12-18 kl 11:13 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Stormen har begynt med en timeplankrise som langt på vei er min feil. Yay.
Postet 05-12-18 kl 14:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Karakterene må være klare om åtte dager, og to av de dagene går bort i avtaler som beslaglegger hele dagen. Yay! Og så har jeg visst undervisning de fleste av dem, også. :svosj:
Postet 05-12-18 kl 15:54 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 05-12-18 kl 16:05 av Matilda
Gammel
Input sin avatar
Æsj, kjipt, Toffskij. Håper det lar seg løse.

Jeg ble plutselig innkalt som sensor på muntlig eksamen i morgen, så jeg må planlegge undervisning for fredag og vikaropplegg for hele neste uke nå (om jeg ikke vil sitte med det fredag ettermiddag). Passet litt dårlig, men...
Postet 05-12-18 kl 16:03 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar

Jeg har prøvd å få noen arbeidsoppgaver til å forsvinne ved å utsette dem. Det funket ikke.
2/5 ephorte-saker fullført. Det tar fanden meg både vinter og vår og sommer og høst de sakene som har ramlet inn der nå.
Postet 05-12-18 kl 17:48 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jau, det gikk da på et vis! Ferdig for i dag, i morgen tror jeg ikke vi har den slags problemer.
Postet 05-12-18 kl 18:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no