Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

It's Friday, Friday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

It's Friday, Friday

Postet 07-12-18 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Fredag! Vi skal ut og spise julebuffetlunsj med jobb, det blir deilig.

En helg med få planer. Tenker vi skal bake pepperkaker.
Postet 07-12-18 kl 08:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
En dag full av møter. Må også få behandlet noen søknader. I ettermiddag kommer det to tantebarn som skal overnatte. Har lovet taco og julebrus. Lørdag uten særlige planer så da blir det litt baking og kaffelag for min far som hadde bursdag igår. På søndag blir det halldag da junior skal spille tre kamper.
Postet 07-12-18 kl 08:51 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
At mannen skulle ha med kake på jobb kombinert med at han hadde julebord på jobb i går betyr at jeg ikke rakk bussen. Oh well. Ikke krise, men litt sur start på dagen.

Nå straks fremme på jobb. Julebord i kveld.
Postet 07-12-18 kl 09:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kurs i hele dag, så heisatur på byen hele helga. Blir fint!
Postet 07-12-18 kl 09:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Kontordag i dag - det trengs, ser jeg. :skuler på bunken ved siden av meg:

I helgen blir det en kombo av julerengjøring, håndball på TV, 50-årsfeiring av god venninne og test av ribbe med asiatisk vri.
Postet 07-12-18 kl 09:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Pakkedag på jobb og julebord i kveld.
Postet 07-12-18 kl 09:35 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Ungen min har første universitetseksamen i dag og jeg har ikke fått dillet med å lage frokost til henne. Rart!
Postet 07-12-18 kl 09:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Endelig fredag, måtte dagen løpe av gårde!
Postet 07-12-18 kl 09:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Takk for helg snart. Det ble sent i går.
Postet 07-12-18 kl 10:04 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er hjemme med sjuk storebror, og har planer om å ta kål på de åtte siste tekstene i bunken før det blir helg. Får se hvordan det går - jeg er så trøtt. Enda vi ikke fikk dratt på konserten vi skulle på i går. Kjenner det skal bli godt med ferie både for små og store her i huset, vi trenger å lade.
Postet 07-12-18 kl 10:09 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Helg, uten andre planer enn å ferdig en innlevering samt øve til matte tentamen. Skal blir helt fantastisk med juleferie om kun kort tid.

I dag blir det lunsj på McDonalds, litt søppelmat av og til hjelper på motivasjonen.
Postet 07-12-18 kl 10:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg skal snart ha ukas siste timer, så drar jeg tidlig hjem for å gjøre kål på noen fordypningsoppgaver i ro og fred.
Postet 07-12-18 kl 10:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med julefrokost hos klasse 6B. Det var utrolig koselig, og det er spesielt stas å se hvordan den helt nyutdannede læreren med sjokkrosa hår har stålkontroll på en klasse som i alle tidligere år har vært beskrevet som ekstremt problematisk. Det gleder meg veldig, og kan jeg heller bite i meg at min enorme skepsis før skoleårets oppstart viste seg å være helt ubegrunnet. :litt for glad i å alltid har rett, men noen ganger er det greit å ha tatt feil:

Og knerten min som normalt mener at han har sceneskrekk sang av full hals og danset på første rekke under opptredenen. Nå er han visst tryggere i klassen enn han noen gang har vært.
Postet 07-12-18 kl 11:04 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tjorven, så fantastisk flott!!

Kor mange oppgave har du, stompa? Eg har to grupper som har laga film, så dei skriftlige er nede i 17 i år. Eg har berre begynt på filmene, så må eg får ta dei skriftlige etterpå. Det er jo faktisk ikkje før 18. januar eg nå vere ferdig. Men det går jo ganske rakst når eg først begynner.

(Dette var sikkert veldig interessant) i dag skal eg til Oslo. Prøver å glede meg, men det er litt stress ein fredag altså.
Postet 07-12-18 kl 11:23 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Oppdatert 07-12-18 kl 11:24 av Hondacrv (Las tjorven sitt innøegg)
Gammel
007 sin avatar
Jeg har tatt en egenmelgsdag i dag, og det uten å være syk. Jeg skal gjennom et lite inngrep seinere i dag, lite, men vondt. Egentlig har jeg vel permisjon.
Uansett deilig med en rolig morgen, selv om jeg gruer meg.
Postet 07-12-18 kl 11:45 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Tvitvi 007. Jeg har rundet et fint tall for bedriften i dag. Skal holde koken noen timer, så blir det julebord for oss også i kveld. Det blir spennende, og forhåpentligvis hyggelig.
Postet 07-12-18 kl 12:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
lykke til 007.
Postet 07-12-18 kl 13:05 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg skal være med på fotballavslutning i dag. Og det gleder jeg meg for å være helt ærlig ikke så mye til. Men nå har jeg bestilt thai take away og skal spise litt før vi drar på avslutning og så ha masse igjen når vi kommer hjem og bare slappe av med god mat (og en øl) i kveld.

Gleder meg veldig til helg.
Postet 07-12-18 kl 14:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til, 007!

Jeg har hatt en ekstremt møtetett dag, nå er jeg litt utladet og vurderer om jeg skal jobbe mer, dra rett hjem eller prøve å finne julebordkjole. Imens surfer jeg litt.
Postet 07-12-18 kl 16:10 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
3 timers søvn og møter møter møter er ingen god kombo, kjenner jeg. Jommen bra at jeg skal ha en superrolig helg, med bare en 6-8 aktiviteter over bare 3 fylker som skal inn i kabalen.
Postet 07-12-18 kl 16:16 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Høres veldig avslappende ut, Polyanna.
Postet 07-12-18 kl 16:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Takk for lykkeønskinger.
Inngrep overstått, og det var heldigvis ikke så vondt som jeg fryktet.
Postet 07-12-18 kl 18:02 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Helg!
Kakebaking og håndball hele helgen.

Så bra det gikk greit 007.
God helg til alle.
Postet 07-12-18 kl 18:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no