Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 10-12-18 kl 07:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar


Lite søvn. Prøver å gjøre det beste ut av det med å dra på yoga. Avslutning for pianistene i kveld.
Postet 10-12-18 kl 07:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Jeg er litt Pusur idag og liker ikke mandag. Sove mer..
Postet 10-12-18 kl 08:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! På jobb, med litt pågangsmot, men mer kaffetørst.

Kaffe først, altså.
Postet 10-12-18 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg ble visst hjemme med sykt barn. Mat først og så kaffe.
Postet 10-12-18 kl 09:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sykt barn her også, så morgenen består av pjusk og tente stearinlys.
Postet 10-12-18 kl 09:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Først kaffe mens jeg skriver presentasjonen til dagens første møte. I kveld er det avslutning for fotballjenta.
Postet 10-12-18 kl 09:22 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Først på dagen; ringeliste for å ordne opp i dødsbo, så skal jeg prøve å få gått meg en tur når solen er fremme, deretter skrive noen julekort og så er det nissegrøt hos svoger med familie i ettermiddag.
Postet 10-12-18 kl 09:27 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er også Pusur i dag og hadde bare lyst til å bli i sengen i morges.

Jeg har mest lyst til å ta fri hele uken og være hjemme og bake julekaker og strikke julegaver.

Men, det har vært en fin helg og jeg skal gjøre hyggelige ting på jobb i dag, så det er egentlig ikke synd på meg.
Postet 10-12-18 kl 09:34 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har et sykt barn hjemme som jeg skal til legen med om en stund. Siden han er 13 så må han pent være alene hjemme. Etterpå skal jeg på kommunestyremøte.
Postet 10-12-18 kl 09:53 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har feriedag og ligger i senga og strekker meg. Deilig!
Postet 10-12-18 kl 10:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Jeg er blitt syk og ligger rett ut. Akkurat det jeg ikke skulle bli denne uka. Jeg selger bursdagsgaven min, to billetter til Maria Mena sin Home for Christmas-konsert i morgen 11/12. Ligger i salgstråden, hvis noen vil kjøpe dem.
Postet 10-12-18 kl 11:25 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sykt barn her også. Jeg fryser.
Postet 10-12-18 kl 11:33 av star star er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
God bedring til de syke! Veldig kjedelig tid å bli syk på, ja.

Jeg er glad for å være helt ferdig med bursdagsfeiringen til Poden, så vi kan fokusere på juleforberedelser de to ukene som er igjen. Heldigvis er vi stort sett ferdige med gavene, men jeg innser at det må litt jobbing til med kjøkken-, kjøle- og fryseskap for å få plass til mat og drikke til julehelgen.
Postet 10-12-18 kl 11:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjemmekontor før jobbreise. Denne reisen blir bare sykt stress, og jeg kommer sikkert hjem som en vridd vaskeklut.
Postet 10-12-18 kl 11:40 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har vært hos tannlegen, det er ikke så billig, men jeg slipper unna med overvåking av noen påbegynte hull. Får bare fortsette å være flink med tanntråden...

Nå er det hjemmekontor resten av dagen.
Postet 10-12-18 kl 11:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Startet dagen med sang og pakker på sengen til fersk 12-åring. Hun ble over seg av begeistring for nytt treningstøy og kule vinterstøvler, da vet du at du har store barn.

Ellers trøtt mandag etter julebord fredag og middag og konsert lørdag, men fine fine ting, så gråter ikke. Eller bare litt, er visst øyeinfeksjon på gang på begge øynene.
Postet 10-12-18 kl 12:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Opptur?
Når mine nye kollegaer tror jeg er ca 30 og ikke over 40 (som jeg er).
Postet 10-12-18 kl 12:10 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
God bedring til alle syke! Mine to har vondt i halsen, yngste fikk paracet og halspastiller med seg. De var i seng tidlig i går, blitt alt for sene kvelder hele desember.
Postet 10-12-18 kl 12:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er ikke syk, men har akutt viljevondt etter intense jobbkuker og julestress ... unnskyld, julefrokost i otta i dag med 6. trinn. Bare 2 møter til, så skal jeg ta en kaffepause. Hjemmekontor i dag, så jeg har i hvert fall digg kaffe.
Postet 10-12-18 kl 13:27 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg er også litt der, Candy. Skal jeg liksom måtte plukke opp alle jobbtrådene med en gang etter noen helt ville uker? Er DET liksom rettferdig?! Hmpf!
Postet 10-12-18 kl 13:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Neifortenk!
Postet 10-12-18 kl 13:58 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Revisor mandag morgen, det var en skikkelig god idé.
Postet 10-12-18 kl 14:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Candy
Jeg er ikke syk, men har akutt viljevondt etter intense jobbkuker og julestress ... unnskyld, julefrokost i otta i dag med 6. trinn.

Hvilken jobb har du egentlig?
Postet 10-12-18 kl 14:04 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Postet 10-12-18 kl 14:06 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Freudiansk slip?!
Postet 10-12-18 kl 14:08 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Jeg er forkjølet på 6. uken! Nå har jeg endelig tatt vettet fatt og fått meg legetime. Hvor lenge er det normalt å være sår i halsen, ha hodepine og være tett i toppen? Har googlet og internett foreslår strupekreft, mycoplasma, ME, kyssesyke og bihulebetennelse. Denne uken skal familien en haug med konserter, avslutninger og "kos", så det er temmelig heftig!
Postet 10-12-18 kl 14:39 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Haha. Nå måtte jeg rofle av Candy og 007.

Jeg har feriedag og er i Trondheim. Sitter på bakeri og føler meg pur ung mens mamma er hos frisøren. Vi skal på julemarked etterpå. Får bare håpe vi slipper høljregn.
Postet 10-12-18 kl 14:56 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God bedring til alle syke.
Er det mykoplasma så burde det vel begynne å gi seg, HV. Ellers så kan du være så heldig som meg som først hadde 3-4 uker med mykoplasma, og så avløst av et hyggelig forkjølesesvirus ..

Relativt fornøyd med dagens innsats. 7 telefoner tatt og alle julekortene er puttet i konvolutt og har fått adresse på seg.
Postet 10-12-18 kl 15:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
HV: Kanskje du skal ta mandlene?
Postet 10-12-18 kl 16:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Candy og 007

Intens mandag, fått gjort noe med noen burder og laget masse jobb til meg selv i dagene som kommer. Har kalenderuke som må fikses i løpet av natten - og 131 førsteklassinger som skal skrives inn i kveld.

Egne barn er satt ut på legd, mann på seminar - det blir kanskje jul i romjula en gang.
Postet 10-12-18 kl 16:26 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg er i Belgia i dag, og har vært på fabrikkbesøk og befaring. Kveldsflyet hjem og jeg er sliten allerede nå og det er bare mandag?!
Postet 10-12-18 kl 16:53 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg hadde myko som sekundærinfeksjon etter en søt bronkitt. Jalla, jeg hadde blåmerker på lungene etter å ha hostet i måneder!
Postet 10-12-18 kl 17:31 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Takat Candy!
Postet 10-12-18 kl 19:58 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no