Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 13-12-18 kl 07:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 13-12-18 kl 07:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemme med sykt barn i dag gitt, men forhåpentligvis bare noe han spiste og ikke noro eller tilsvarende!
Postet 13-12-18 kl 08:22 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Litt kontor, så produksjon. Kaffe først, da.
Postet 13-12-18 kl 09:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra hotell på Gardermoen, venter på kollegaene min så vi kan spise frokost før dagens konferanse. Så skal vi forflytte oss inn til selve hovedstaden etterpå. Ganske ok i grunn.
Postet 13-12-18 kl 09:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornmorn. Hjemmekontor for å få levert inn en eksamensoppgave. Håper jeg får skikk på teksten i løpet av dagen, og leverer til bestått.
Postet 13-12-18 kl 09:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra en liten studiecelle på campus.
Veiledning senere i dag så her er det bare å brette opp ermene *svett*
Postet 13-12-18 kl 10:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret! Rapporter skal skrives, ting skal fikses og avsluttes før jul, så her er det bare å stå på! Hjelper med hjemmekontor, null møter og fyr i peisen.

Tvi tvi til studentene!
Postet 13-12-18 kl 10:05 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg prøver å få somlet ferdig en rapport jeg sliter litt med å finne ut av. Bare tall og datoer, så det er egentlig mest systemet jeg krangler med.

Ville og jeg bakte lussekatter i går, så det ble god frokost. Jeg tok med noen på jobb også, det falt visst i smak.
Postet 13-12-18 kl 10:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Her er det fortsatt eksamenslesing som gjelder. Tror nok tolvåringen synes jeg har sutra litt mer enn godt er over det, så i dag fikk jeg beskjed om å ha ei litt mer positiv innstilling til dagen.
Så nå er det de små gleder som gjelder: jeg har te og sjokolade, og om noen få dager har jeg ferie!
Postet 13-12-18 kl 11:38 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har kontorkontor, har vondt i viljen men det er jo torsdag, snart helg og dagen er ikke lang nok til alt som må gjøres. Må bake gulrotkake i kveld, etter å ha handlet diverse til selskap for fersk 12-åring i helgen. Puh, desember har ikke nok dager, i motsetning til november.
Postet 13-12-18 kl 12:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg sliter med å komme i gang i dag. Masse som skal gjøres både på jobb og hjemme før jul, men jeg klarer ikke helt å sette det i system. Det hjelper ikke at jeg har noen (relativt små) bekymringer som kverner i bakhodet. Ting jeg ikke får gjort noe med akkurat nå, men som bare ligger der å ulmer. Tullehode!
Postet 13-12-18 kl 12:12 av Frk_Fryd Frk_Fryd er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg jobber med en klagebehandling som skal til fylkesmannen. Vi får nok en skrape, men også en god «oppskrift» for videre arbeid med tilsvarende saker. Ellers jobber jeg med en annen sak som kan få et strålende utfall for rektor og meg. Men der skjer det nok ikke noe før etter jul, men både jurister og personalavdeling er koblet på.
Postet 13-12-18 kl 13:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ah, nytt hotell, ny muligheter. Thon hotell Panorama er herved også godkjent. En time på de senga nå før shopping tur med kollega, mannlig så dann så vi får se hvor lenge han holder ut.
Postet 13-12-18 kl 15:50 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no