Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Lørdag?
Postet 29-12-18 kl 09:38 av Kaffestuggu
Det er lørdag, er det ikke? Tror stuggu har hatt feriebetjening litt for lenge nå.
Kommentarer totalt 18
Kommentarer
![]() |
![]() |
Postet 29-12-18 kl 09:49 av ingling
![]() |
![]() |
Rolig morgen her.
Gårsdagen var ganske redusert, idag skal vi ut å røre på oss litt. Først en time på skolearbeid. |
Postet 29-12-18 kl 10:03 av Trixie
![]() |
![]() |
Morn fra bilen. På vei på flesketur for å ha noe å finne på i styggværet.
|
Postet 29-12-18 kl 10:09 av Dali
![]() |
![]() |
Kaffe og frokost fortært og snart på tide å komme seg i bilen og dra på familiebesøk. Det blir veldig hyggelig, men akkurat nå roper sofaen veldig på meg.
![]() |
Postet 29-12-18 kl 10:31 av Martis
![]() |
![]() |
Jeg ligger på sofaen og kvinner meg opp til familieselskap om tre timer. Herregud som det eyes i jula!
|
Postet 29-12-18 kl 10:43 av MegaMie
![]() |
![]() |
Må man stå opp i dag også, tro? Jeg elsker å snu døgnet i ferier. Dvs, legge meg altfor seint. Og så glemmer jeg litt at det alltid er noen som kommer og lurer på noe tidlig neste morgen. Gjerne mange ganger.
![]() Dagens plan er å gjøre minst mulig. Burde komme meg ut i dagslys. Burde definitivt trent, men er trøtt, fortsatt ikke helt frisk og innmari lat. ![]() |
Postet 29-12-18 kl 11:01 av Timar
![]() |
![]() |
Jeg har ikke helt lørdagsfølelsen. Men at det er lørdag sier meg at jeg hadde håpet at denne ferien skulle føles lengre.
Vi har nå sendt avgårde min far og stemor og vi er alene på hytta noen dager. Det har vært koselig med besøk og det er godt at de drar. |
Postet 29-12-18 kl 11:21 av Tjorven
![]() |
![]() |
Jeg er så trøtt!
![]() ![]() |
Postet 29-12-18 kl 11:27 av Addison
![]() |
![]() |
Og gjett hvem som fortsatt sover??
![]() |
Postet 29-12-18 kl 11:28 av Addison
![]() |
![]() |
Jeg har sovet svært dårlig i natt. Ikke på grunn av ungene, men mannen. Voksne menn bråker noe innmari når de "lister" seg rundt.
![]() ![]() Om litt skal ungene på teater med tanten sin. |
Postet 29-12-18 kl 11:31 av Fersken
![]() |
![]() |
Vi sov til 11.15 i dag! Vi sover aldri så lenge, men denne julen har vi sovet godt og mye. Tydelig at vi trengte det alle tre.
|
Postet 29-12-18 kl 11:46 av millact
![]() |
![]() |
God morgen!
![]() Ungene og jeg er strødd i sofaen og ser på ymse Disney, snart skal jeg jobbe en time eller to, og så har jeg lovt den yngste at vi skal prøve de nye skiene hennes i dag. ![]() |
Postet 29-12-18 kl 12:03 av Maverick
![]() |
![]() |
Jeg har dagen derpå i dag også.
![]() |
Postet 29-12-18 kl 12:12 av Blondie
![]() Oppdatert 29-12-18 kl 12:44 av Blondie |
![]() |
Jeg vurderer å adoptere bort fireåringen til noen som ikke liker å sove. Bør funke bra for alle parter.
|
Postet 29-12-18 kl 12:34 av Matilda
![]() |
![]() |
![]() Vi har ingen planer for helgen. Og etter en veldig sosial juleuke skal det bli godt. Jeg har ryddet litt og sitter nå med en tekopp og venter på st storesøster kommer seg opp. Vi to skal en liten tur for å se på salget. Og i morgen har lillesøster lovet meg å bli med på fjelltur. I kveld blir det familie, sushi og spill. ![]() |
Postet 29-12-18 kl 13:10 av Blå
![]() |
![]() |
Her skulle eldste hjem til Oslo i morges, så det var tidlig opp (7.30
![]() Det ble skitur på de fleste og jeg merket at det er en stund siden sist jeg gikk med 6-åringer på tur. Motivere, motovere, motivere (og kle godt på deg). Minste min på 13 bidro bra med motiveringen. |
Postet 29-12-18 kl 21:46 av Blånn
![]() |
![]() |
Vi har hatt besøk av en venninne med hund, og har spist sushi og spilt Codenames og hindret hunden i å spise både sushien og spillet.
![]() |
Postet 29-12-18 kl 22:29 av Skilpadda
![]() |
![]() |
God kveld, god kveld, her er turtallet omtrent så lavt som det går, så kanskje jeg skal titte litt på noen jobbgreier på toget til Bergen i morgen. Kanskje. Vi har vært i / hatt familieselskap både i går og i dag, men i begge tilfeller med svært behagelige marginer i begge ender, sånn at vi fikk sovet lenge og ligget en hel del på sofaen begge dager. Viktig!
![]() |
Postet 29-12-18 kl 23:24 av Toffskij
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)