Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 9
Kommentarer
![]() |
Jeg har sovet i åtte timer for første gang på så lenge jeg kan huske - og nå er jeg trøttere enn noen gang.
![]() |
Postet 02-03-19 kl 06:39 av Blondie
![]() |
![]() |
Vært i hallen siden klokka 7. Godt de har kaffe.
|
Postet 02-03-19 kl 08:13 av annemede
![]() |
![]() |
God morgen.
En god natts søvn, snart frisør med mellomste, svømmehallen, visning, middag hos kjærestens familie ![]() Men først, frokost i et ganske stille hus. |
Postet 02-03-19 kl 08:13 av Trixie
![]() |
![]() |
God morgen! En sånn lørdag hvor man skal i 40årslag til en god venn! Gleder meg!
![]() Unner deg masse god søvn, Blondie! ![]() |
Postet 02-03-19 kl 08:50 av Minerva
![]() |
![]() |
Søvnløs hotellnatt, perfekt opplading før femtiårslag i kveld. Not!! Blæh. Jaja, må vel overleve på et vis. Hotellfrokost hjelper kanskje..
|
Postet 02-03-19 kl 09:17 av Addison
![]() |
![]() |
Kjenner på det å bo langt fra slekta nå. Grusomme nyheter i går, men det ser ut til å gå bra.
|
Postet 02-03-19 kl 10:31 av Fersken
![]() |
![]() |
![]() Jeg har endelig sovet! ![]() |
Postet 02-03-19 kl 10:40 av Timar
![]() |
![]() |
Enda en som har sovet godt! Deilig! Plan for dagen er pt-time og klesvask.
|
Postet 02-03-19 kl 11:38 av Blånn
![]() |
![]() |
Puh, husket timen.
![]() |
Postet 02-03-19 kl 14:03 av Blånn
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)