Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 12
Kommentarer
![]() |
Altfor tidlig oppe.
Hjemme fra Danmark i natt, senere enn antatt etter at superspeed fikk tekniske problemer når vi var klare for avgang fra Hirtshals. Jaja, hjem kom vi. Vaske klær og besøke kjæresten idag. Og nyte F. |
Postet 07-07-19 kl 09:46 av Trixie
![]() |
![]() |
Her blir det skikkelig slapp søndag. Lese bøker og daffe i sofaen.
|
Postet 07-07-19 kl 10:14 av star
![]() |
![]() |
Visning i dag og i morgen, dagen består av å gnikke steder som allerede er rene.
![]() |
Postet 07-07-19 kl 10:15 av Blondie
![]() |
![]() |
Lykke til med visning, Blondie.
Her vil dagen bestå av husarbeid, vaske klær og pakke til ferie. Men gidder ikke stresse så først mer kaffe. |
Postet 07-07-19 kl 10:42 av Millen
![]() |
![]() |
Jeg sov til 11.
![]() |
Postet 07-07-19 kl 11:28 av Milfrid
![]() |
![]() |
Vi er på hytta og jeg og mannen er litt slitne etter gårsdagens låvefest. Får straks besøk av vennefamilie og kjører hjem i kveld. Bra start på ferien!
|
Postet 07-07-19 kl 11:37 av vixen
![]() |
![]() |
Hjemmesløving.
![]() ![]() |
Postet 07-07-19 kl 14:10 av Matilda
![]() |
![]() |
Vi rydder og pakker. California-året vårt går dessverre mot slutten og til uka bærer det hjemover. En siste bytur til San Fransisco står på planen i dag. Du verden som vi kommer til å savne dette året!
|
Postet 07-07-19 kl 16:04 av Selma
![]() |
![]() |
Oi, Selma så fort det har gått.
|
Postet 07-07-19 kl 16:14 av Millen
![]() |
![]() |
Vi koser oss i København, men er trøtte i beina etter å ha gått mye. Vært i Botanisk hage i dag. Likte godt sommerfuglene.
|
Postet 07-07-19 kl 17:21 av millact
![]() |
![]() |
Jeg er mamma’n til en 20-åring!
![]() |
Postet 07-07-19 kl 23:25 av Nenne
![]() |
![]() |
Gratulerer med 20-åring, Nenne!
![]() ![]() |
Postet 08-07-19 kl 07:53 av Blondie
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)