Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 07-07-19 kl 10:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Altfor tidlig oppe.
Hjemme fra Danmark i natt, senere enn antatt etter at superspeed fikk tekniske problemer når vi var klare for avgang fra Hirtshals. Jaja, hjem kom vi.
Vaske klær og besøke kjæresten idag.
Og nyte F.
Postet 07-07-19 kl 10:46 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her blir det skikkelig slapp søndag. Lese bøker og daffe i sofaen.
Postet 07-07-19 kl 11:14 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Visning i dag og i morgen, dagen består av å gnikke steder som allerede er rene.
Postet 07-07-19 kl 11:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til med visning, Blondie.
Her vil dagen bestå av husarbeid, vaske klær og pakke til ferie. Men gidder ikke stresse så først mer kaffe.
Postet 07-07-19 kl 11:42 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg sov til 11. To syke unger. 14-åring som er sylta og 19-åring med omgangssyke. Jeg skal trene, og så se VM-finalen.
Postet 07-07-19 kl 12:28 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er på hytta og jeg og mannen er litt slitne etter gårsdagens låvefest. Får straks besøk av vennefamilie og kjører hjem i kveld. Bra start på ferien!
Postet 07-07-19 kl 12:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hjemmesløving. Det vil si, så mye sløving har det ikke vært hittil i dag, vi har rydda på plass etter biltur, sortert og vaska klær, rydda mer og stekt et tårn med pannekaker til ungene. Eldstemann har en kompis på besøk, jeg drikker kaffe og hører på den ustoppelige skravlinga til femåringen, og jeg lurer på om jeg skal gå og gjøre noen småjobber i hagen eller om jeg skal strikke ei stund. Ingen planer resten av dagen, annet enn taco i kveld. Hjemmeferie, ass.
Postet 07-07-19 kl 15:10 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Vi rydder og pakker. California-året vårt går dessverre mot slutten og til uka bærer det hjemover. En siste bytur til San Fransisco står på planen i dag. Du verden som vi kommer til å savne dette året!
Postet 07-07-19 kl 17:04 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oi, Selma så fort det har gått.
Postet 07-07-19 kl 17:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Vi koser oss i København, men er trøtte i beina etter å ha gått mye. Vært i Botanisk hage i dag. Likte godt sommerfuglene.
Postet 07-07-19 kl 18:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er mamma’n til en 20-åring! Det må rett og slett bety at jeg er voksen. Skikkelig voksen. Jeg er ikke sikker på at jeg er helt komfortabel med det.
Postet 08-07-19 kl 00:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med 20-åring, Nenne! Jeg kjenner igjen panikken, min fylte for en drøy måned siden. Trøsten får være at slike tjueåringer virkelig er herlige.
Postet 08-07-19 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no