Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 17-08-19 kl 10:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Anda sin avatar
Fiiine kaffen!

Jeg nyter min kaffelatte i fred, for første gang på 6 uker i yndlingsstua. Godt for sjelen, og snart skal bikkja luftes. Fin, rolig dag i vente, altså.
Postet 17-08-19 kl 10:37 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen fra Ullevål Stadion, regnet, kulda, stålet og påtagelig misantropi.
Postet 17-08-19 kl 11:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi er på vennetur til Trysil. Frokosten er på gang og delegasjon for å vekke ungdommene er sendt ut. Vi er fem demer, mannen min og 7, straks 8 ungdommer.
Postet 17-08-19 kl 11:26 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Vi er på hyttetur, strengt tatt et hus ved kysten. Mye vær.
5 ungdommer som snart skal ha frokost.
Postet 17-08-19 kl 11:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har fått kaffen min og jobber hardt med å mote meg opp til klesshopping. Eneste lyspunktet er at det er festivalhelg og dermed muligens lite folk i butikkene.
Postet 17-08-19 kl 12:16 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fått kaffe og vært hos frisør.
Postet 17-08-19 kl 12:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal på Ullevål i morgen Mave og er redd for at de begrenset sikt plassene våre er komplett krise men, blir nok bra uansett.
Postet 17-08-19 kl 12:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Stille stund i sofan, ungene er våkne i hvertfall. Skolestart blir brutalt, de viser ingen vilje til å starte å snu døgnet enda.
Postet 17-08-19 kl 12:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Skikkelig grisevær, hunden og jeg ble klissvåte på morgenturen. Nå ligger vi i sofaen mens jeg skuler på alt jeg bør gjøre før gjestene ankommer i kveld.
Postet 17-08-19 kl 13:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sov lenge i dag, merker ikke noe til at man trenger mindre søvn etter hvert som man blir mer voksen i alder.
Postet 17-08-19 kl 13:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Eldste er dommer på fotballturnering i dag, yngste er brakkesjuk og blir dratt ut døra av mannen på kort fisketur as we speak. Selv skal jeg forberede pannekakerøre til unga i dag, og lapskaus i slow cooker til morgendagens middag.

I kveld skal eldste passe yngste mens mannen og jeg er i 50-årslag.
Postet 17-08-19 kl 15:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
40-årsdag/15-årsbryllupsfeiring hos god kollega. Burde snart finne antrekk. Lurer på å kjøpe med meg en bukett blomster også?
Postet 17-08-19 kl 15:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det pissregner i Trysil og vi skal på rafting i Trysilelva om litt. Dette vlir vått og kaldt!
Postet 17-08-19 kl 17:22 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no