Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 11-09-19 kl 09:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
I dag - også - må det masse kaffe til.
Postet 11-09-19 kl 09:49 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Kaffe er ikke godt. Jeg har ikke klart å lære meg å drikke kaffe enda.
Postet 11-09-19 kl 09:59 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jobber litt hjemmefra før jeg skal i et møte angående et verv jeg har. Så er det å stå på kontoret
Postet 11-09-19 kl 10:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har ikke internett på jobb i dag heller, men jeg har lært meg å koble opp mobiltelefonen min slik at jeg kan bruke datatrafikk fra den.

Ellers har jeg fått ordnet en hel masse småting de siste dagene, og jeg er veldig fornøyd med det.
Postet 11-09-19 kl 10:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Fin start på dagen, hyggelig hjemme og i hvert fall nokså effektivt på jobb så langt. Kort dag er det også.
Postet 11-09-19 kl 10:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Starta med å bli torturert hos fysio. Nå dingler jeg på jobb. Koffeinen min består av cola for er kvalm.
Har ikke blitt gammel nok for kaffe enda.
Postet 11-09-19 kl 10:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg startet dagen med å trene, og er godsliten i kroppen. Nå må jeg bare få unna en del ting jeg egentlig ikke har lyst til å gjøre, men som trengs.
Postet 11-09-19 kl 10:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Nå merker jeg i overkroppen at jeg tok armhevinger på mandag.
Buksen har blitt strammere over leggene, så jeg har flere ganger sjekket om jeg har glemt en sokk eller noe inni den.
Postet 11-09-19 kl 10:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært og hatt første time, nå er jeg hjemme for å dra til legen med lillebror. Han ødela foten på mandag, fortsatt like hoven og vondt, så greit å få det sjekket ut. Jeg tror bare det er en kraftig forstuelse eller vrikking av foten.
Postet 11-09-19 kl 10:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Er på vei til personalseminar i Surnadal!
Postet 11-09-19 kl 11:08 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Står utenfor et toalett og venter på en elev som jeg mistenker at sitter der og spiller på mobilen.
Postet 11-09-19 kl 11:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: Hvor lenge kan du bli stående da? Knerten har jo en forhistorie med å gå på do når han syntes det var uutholdelig i klasserommet, men han tok riktignok med seg en bok. Historien forteller at han kunne bli der noen timer.
Postet 11-09-19 kl 11:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ble nesten 15 min. Tenker jeg må lage noen avtaler med eleven. Kanskje et annet sted å ha timeout enn på do.
Postet 11-09-19 kl 12:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no