Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdagsvin

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdagsvin

Postet 05-10-19 kl 17:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Godt dere åpnet nå, jeg sitter her og føler meg alene i verden. Skal hente vin nå og finne noe gøyalt på strømmetjenester. Gidder ikke å se feriebilder på some.
Postet 05-10-19 kl 18:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hahaha, Blondie, der er me enige. Årets tema er «er det høst-eller vinterferie» og «fjellet har kontraster»
Postet 05-10-19 kl 18:16 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sovnet fra vinen i går, så skal prøve et nytt forsøk i kveld. Kan godt henge her i hele kveld over et par glass vin.
Postet 05-10-19 kl 18:16 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har fremkalt bilder for første gang på 10 år, og sitter og lager fotoalbum på manuelt vis. Akkurat ferdig med jula 2010, og det gir et veldig annet perspektiv på verden kjenner jeg. Nikoser meg, selv om det tar lang tid.
Postet 05-10-19 kl 18:27 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg sitter mutt putters alene på et hotellrom i en helt annen by enn der jeg skulle vært nå. Heia Norwegian som har flyttet så mye rundt på flyene våre at transfer mellom flyene var umulig å få til, spesielt når første flyet var forsinket. Resten av gjengen har leid bil og er på vei hjem, men det var ikke plass til meg og uansett så fristet åtte timer i bil enda mindre enn å vente her til i morgen ettermiddag. Norwegian tar regning både for hotell og leiebil, da.

På tur til høstferiedestinasjonen fikk vi 10 timer transfertid i København, fordi de hadde booket om fly nummer to uten å si i fra, så de har virkelig ikke imponert på denne turen. Neste gang jeg skal fly så skal jeg fly SAS.
Postet 05-10-19 kl 18:28 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God kveld. Her det middagslaging på gang. Jeg har høstferie, men skal være hjemme. Ungene skal på skolen mandag og tirsdag så får de også høstferie.
Postet 05-10-19 kl 18:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Nå er det sløvetid foran tv'en her og. Mannen er på hytta for å jobbe. Arvingen og jeg har tilbrakt dagen på sprangstevne. Nå er vi trøtte begge to. Jeg skal snart finne vin :skål:
Postet 05-10-19 kl 19:17 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi er slakt foran hver vår skjerm. Tacoen er spist og godteskålene er straks tomme. Lurer på om jeg skal hente cideren jeg har i kjøleskapet.
Postet 05-10-19 kl 20:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er utrolig nok alene i stuen. Storesøster på fest og lillesøster har besøk av en venn.

Her er det The handmaids tale. Og kanskje en øl og litt popcorn om en liten stund.
Postet 05-10-19 kl 20:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har en satans PMS-migrene som ikke vil slippe taket. Har tatt to tabletter mer enn anbefalt døgndose, så har ingenting å gå på heller. Får se om en sydenparaplydrink hjelper, men jeg har mine tvil.
Postet 05-10-19 kl 21:01 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg har krasja i sofaen etter familiebursdagsfeiring for sjuåringen. Har tenkt å spise litt kakerester og sjå om eg finn ein ok serie å sjå.
Postet 05-10-19 kl 21:46 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Sofa, Unbelievable på Netflix og godteriskål her. Hyggelig med selskap!
Postet 05-10-19 kl 22:31 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no