Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 14
Kommentarer
![]() |
Jeg sto opp og skulle jobbe før resten av huset våkenet og nå har jeg surret på nettet i 45 minutter.
![]() |
Postet 19-10-19 kl 07:56 av Martis
![]() |
![]() |
Martis: skal jobbe jeg å, men...
Jobbing og trening venter. Middag senere idag. Hatt en kjip natt så dagen bør ta seg opp synes jeg. |
Postet 19-10-19 kl 08:18 av Trixie
![]() |
![]() |
Jeg har sovet helt til nå, det er litt uvanlig.
Skal på korøving, vi skal forberede årets julekonsert, så hadde øving i går og noen timer i dag. |
Postet 19-10-19 kl 08:38 av polarjenta
![]() |
![]() |
Er på hotell på Røros og skal snart ned til frokost. Overlevde mingling i går, og i dag er det bryllup. Har først bunad og deretter mammas smashing sidkjole fra 70-tallet, og det hjelper å ha klær jeg føler jeg ser fin ut i.
|
Postet 19-10-19 kl 08:53 av Divine
![]() |
![]() |
Flyet mitt hjem var to timer forsinket i går kveld, så var ikke hjemme før nærmere 01
![]() ![]() |
Postet 19-10-19 kl 09:33 av løve70
![]() |
![]() |
Overnatter på hybelen til mannen i byen med to venninner. Førtiårslag i kveld og rusling i byen, kafé og skriving av tale før det.
|
Postet 19-10-19 kl 10:22 av vixen
![]() |
![]() |
Loppislørdag!
![]() |
Postet 19-10-19 kl 10:40 av ingling
![]() |
![]() |
Jeg sov til 10! Egentlig for lenge. Spist lang frokost og ikke gjort noe fornuftig. Fint vær, så må nok ut en tur.
|
Postet 19-10-19 kl 11:08 av millact
![]() |
![]() |
Jeg sov til nesten 6!
![]() ![]() ![]() |
Postet 19-10-19 kl 11:33 av Timar
![]() |
![]() |
Jeg tror det er over tjue år siden jeg sist sov til klokka ni, så jeg var rimelig ør ved oppvåkning. Trengte det sikkert. Jeg begynner å lengte etter våren, føler det har vært to måneders sammenhengende regnvær her nå.
![]() |
Postet 19-10-19 kl 11:39 av Blondie
![]() |
![]() |
Hadde vekkerklokka på 10 i dag. Altså ingen problem med å sove lengre enn det.
![]() Skal i førtiårsdag jeg også, må bare i banken å vise legitimasjon først. |
Postet 19-10-19 kl 11:57 av Fersken
![]() |
![]() |
Vekkerklokka ringte kl. 7.30 i dag. Jeg har kjørt minstemann på korpsseminar. Skal sikkert jobbe litt i helgen, og så får vi ta det derfra.
|
Postet 19-10-19 kl 13:13 av Blånn
![]() |
![]() |
Jeg har rukket å reise store deler av Norge på langs allerede i dag, og sitter nå og venter på å gå ombord i flyet til Wien.
![]() |
Postet 19-10-19 kl 13:35 av Stompa
![]() |
![]() |
Her sov hele huset til 10:30.
![]() |
Postet 19-10-19 kl 15:37 av Candy Darling
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)