Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 19
Kommentarer
![]() |
God morgen.
Her blåser det, så det ser ut som det blir innedag.....igjen. |
Postet 13-04-20 kl 08:16 av polarjenta
![]() |
![]() |
God morgen.
Blåser mye her også idag. Blir nok mest innedag her og. |
Postet 13-04-20 kl 09:32 av Millen
![]() |
![]() |
Skikkelig vind her også. Eg skal prøve å jobbe littegrann i dag. For å oppleve litt mestring, om ikkje anna
![]() |
Postet 13-04-20 kl 09:36 av Hondacrv
![]() |
![]() |
Mye vind her også. 11-åringen som har sovet i skogen i natt kom nettopp hjem.
|
Postet 13-04-20 kl 09:59 av millact
![]() |
![]() |
Jeg burde jobbe, men har vondt i viljen. Trøtt, sliten og litt nedstemt. Det blåser så mye at det er nær umulig å være ute i den fine sola.
|
Postet 13-04-20 kl 10:10 av Blondie
![]() |
![]() |
Vi skal demontere trampoline i dag, for i morgen må vi ha plass til gravemaskin i hagen. Med litt flaks har vi mur og kjøkkenhageplass om en ukes tid :bankibordet:
Tenker jeg tjuvstarter litt på jobbingen i dag, det er fare for noen travle arbeidsdager framover. |
Postet 13-04-20 kl 10:11 av celebelen
![]() |
![]() |
Snøstorm og blest her, men trivelig morgen. Vi har tolvåring i hus så nå har vi hatt kaffelag digitalt med tanter og onkler og søskenbarn. Hurra for junior!
|
Postet 13-04-20 kl 10:35 av vixen
![]() |
![]() |
Mye vind her også. Vi bor skjermet til, så det tilsier at det er ville tilstander i mer utsatte deler av byen.
Jobbedag i dag. Retting, og må en tur på jobb og hente noen bøker. Vi tar det sikkert som en øvelseskjøringstur. ![]() |
Postet 13-04-20 kl 10:48 av Stompa
![]() |
![]() |
Min trampoline demonterte nettopp seg selv, dvs den stakk av til naboen. Nå er jeg en tanke svett etter å ha fjernet nettet og lagt den opp ned med kjæresten som mental støtte pr telefon.
|
Postet 13-04-20 kl 10:49 av Blondie
![]() |
![]() |
Nå har jeg proppet i meg et lass med frokostpannekaker, og holder på å trille av stolen. Siste dag før jeg må stramme inn til hverdagskostholdet.
![]() Blåser friskt her også, men jeg håper vi kan få luftet oss ut en tur! |
Postet 13-04-20 kl 10:52 av Frk_Fryd
![]() |
![]() |
Gratulerer med 12- åring, Vixen!
|
Postet 13-04-20 kl 10:56 av millact
![]() |
![]() |
Det snør sidelengs her i Trondheim
![]() |
Postet 13-04-20 kl 11:56 av Selma
![]() |
![]() |
Det ser ut som jeg får lokket med meg tre av tre ungdommer på skogstur i dag. Det blir stas i i vinden.
|
Postet 13-04-20 kl 12:02 av Blånn
![]() |
![]() |
Vi gidder ikke ut i blåsten i dag, men vi har en hel haug med bøker og ting som vi må gå gjennom etter å ha byttet om på soverommene.
|
Postet 13-04-20 kl 13:00 av Fersken
![]() |
![]() |
Skal snart rydde vekk påsken her og så skal to av oss ut på tur i vinden. Vi trenger frisk luft.
|
Postet 13-04-20 kl 13:17 av millact
![]() |
![]() |
Blondie: jeg kan anbefale stormsikring. Vi har det på vår (med jordspyd som er skrudd ned i plenen), og det holder godt. Naboens trampoline var plutselig borte her en morgen, det har blåst godt de siste ukene.
|
Postet 13-04-20 kl 13:51 av celebelen
![]() |
![]() |
Jeg tørker sengetøy ute i vinden. Kjapt gjort.
Gratulerer til 12-åringen ![]() |
Postet 13-04-20 kl 14:01 av star
![]() |
![]() |
Huff, Blondie. Vi hadde voldsom vind her for halvannen uke siden. Da fløy både takpapp og trampoliner fra naboene, og jeg var livredd for at mine greier også skulle fly. Trampolina mi var sikret med fire solide stormskruer, og ble stående. Jeg fikk likevel dobbeltsikret med fire skruer til, så nå slår til og med katastrofetenkeren i meg seg til ro med at det er ganske trygt. Anbefaler stormskruer, altså.
|
Postet 13-04-20 kl 14:38 av Kaija
![]() |
![]() |
Aldri hørt om stormskruer.
![]() |
Postet 13-04-20 kl 20:56 av Blondie
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)