Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 27-09-20 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Våken! Har kaffe.

Jeg er så trøtt for tida, jeg stuper i seng klokka elleve og våkner da ditto tidlig. Er det det at det blir så tidlig mørkt som jager meg i seng tro?
Postet 27-09-20 kl 08:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
God morgen.
Vi har hatt besøk siden onsdag , koselig men blir også godt å få huset for seg selv igjen.
Postet 27-09-20 kl 10:53 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Nydelig dag ute, men jeg og junior må nok nøye oss med å se ut på det pene høstværet. Han har heldigvis fått sovet godt i natt. Jeg var oppe sånn i sekstiden og ga han paracet. Nå litt mer smertestillende og et forsøk på å få i han noe næring før jeg hjelper han på stua. Mini kommet hjem idag og han og søskenbarnet skal bake brownies før de kommer på sykebesøk. Blir hyggelig!
Postet 27-09-20 kl 11:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg koser meg med lang, lat morgen i senga. Har nettopp skrudd av vekkeklokka for uka som kommer. Lykke!

Planer for dagen? Pleie støle lårmuskler.
Postet 27-09-20 kl 11:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Veldig koselig kveld med gode venninner, god mat og vin i går. Litt trøtt i dag Må jobbe en del, samt dra i stallen
Postet 27-09-20 kl 11:20 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, jeg sitter å jobber med CVen min, sjefen var ikke helt fornøyd med den, han mente jeg kunne skryte mer av meg selv. Er kanskje snakk om en stor omorganisering til nyåret så mer jeg klarer å få inn på CVen jo lettere er det å plassere meg på rett hylle.
Postet 27-09-20 kl 12:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er sløv og sliten etter lang selskapsdag i går. Jeg veksler mellom å ligge på sofaen, høre på musikk, støvsuge, lese pensum og skrive oppgave.
Postet 27-09-20 kl 12:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg sitter i sofaen sløver og teller ned til Frøkna kommer om halvannen time. Burde prøve å jobbe litt, men det sitter langt inne.
Postet 27-09-20 kl 13:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sløver i sofaen, har drukket nok kaffe for noen timer.
Postet 27-09-20 kl 13:55 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Jeg har malt litt på huset.
Postet 27-09-20 kl 15:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag er en slik dag som jeg ta i bruk all min viljestyrke for å ikke gå bananas i godteskuffen. Det er en potetgullpose som hyler etter meg der, men siden jeg ikke spiser slikt lenger så må jeg lukke ørene så godt jeg kan.
Postet 27-09-20 kl 15:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
3- timers fjelltur i fantastisk vær! Nå har jeg raidet resten av smågodtet fra i går. Hjemmelaget lasagne i anmarsj. Velkommen til mitt perfekte liv...
Postet 27-09-20 kl 17:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her står mannens kjøttgryte på kok. Med lammekjøtt og masse gode grønnsaker. Jeg skal straks lage smuldrepai til dessert. Og det beste med dagen i dag? 7 dager til med fri etter denne.
Postet 27-09-20 kl 18:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no