Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 08-12-20 kl 06:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Opp og hopp! Mail sjekket og dagens første kopp med te inntatt. Nå er det snart tid for joggetur.
Postet 08-12-20 kl 07:22 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er godt plassert i sofaen med stearinlys, klassisk julefrokost og en ny kopp med kaffe. Hjemmekontor i desember er ikke så ille.

Forholdsvis kort arbeidsdag, og så skal jeg få trent før det blir møte i frivilligaktiviteten. Helt grei dag med andre ord.
Postet 08-12-20 kl 07:27 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Oppe, mørkt ute og snart jobb. Spist deilige rundstykker med kald ribbe. Det er desember for meg.
Postet 08-12-20 kl 07:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Her ar katten allerede stukket av, og kommet tilbake igjen, jeg har oppdatert handleliste før jeg skal sende kjæresten på handletur i dag. En veldig fin ting med å være to, er at jeg kan delegere bort det jeg virkelig virkelig hater, og det er å gå i butikker. Så han blir sendt ut med detaljerte lister.
Og det gjør at jeg har mer overskudd også, for det blir ikke brukt opp på en butikk-tur.

Skal bare få Lillesøster helt opp og på skolen nå, så er det klesvask på mitt program i dag. Storebror har sovet på boligen i natt, og det merkes på mye roligere morgen, jeg rekker jo til og med dusje. Hehe.
Postet 08-12-20 kl 08:03 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg overlevde julegaveshopping med yngste i går. Vi var kjempeeffektive, og han fikk handlet inn gaver til 9 personer (i utvidet familie), fordelt på 3 steder, på under halvannen time. Så da rakk jeg å spise litt før kveldsmøtet jeg hadde satt opp også.

Nå er det litt mer kaffe før produksjonen kaller. Litt roligere nå, og det føles godt. Vi har "hengt i stroppen" lenge nok nå, og fortjener en roligere inngang til julen.
Postet 08-12-20 kl 08:21 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret i dag også, men det er tynt med folk her og jeg kunne visst like gjerne vært hjemme. Nå har jeg "meldt" meg på denne uka her, så da gjennomfører jeg det, men neste uke tror jeg like gjerne jeg tar hjemme.
Postet 08-12-20 kl 08:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det drar seg til og nærmer seg eksamen. Jeg har lesedag i dag og i morgen, da slipper jeg i det minste å sjonglere jobb og pugging. Motivasjonen varierer, tidvis har jeg bare lyst til å få en mild hjernerystelse. Etter litt pause tenker jeg at det jo bare er en eksamen, null stress.
Postet 08-12-20 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Dagens første møte unnagjort, et nytt om en liten stund. Teamsmøter er definitivt mer effektive enn fysiske møter. Det er jo litt på godt og vondt, men mest godt kjenner jeg.
Postet 08-12-20 kl 09:40 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna har siste eksamen før jul i dag, og jeg er skikkelig spent. Hun har utvidet tid, så hun er ikke ferdig før 16.30. (Dette er en skoleeksamen som er gjort om til hjemmeeksamen, men bare på en dag.) Hun hadde muntlig i forrige uke som gikk supert, og hun er en svært god og effektiv skriver, så jeg vet ikke hvorfor jeg er så spent, men. Det er kanskje mest fordi hun kommer hjem på fredag.
Postet 08-12-20 kl 10:02 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Legetime for yngste, uten at han var med. My bad da jeg ikke sjekket med han om det passet. Tentamen triumfer lege. Men like greit at han ikke var med, da kunne jeg snakke fritt.
Postet 08-12-20 kl 10:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Og sånn for å ikke være en dårlig mor og ignorere det ene barnet: Herremannen skal levere hjemmeeksamen i dag, og jeg håper virkelig at han ikke roter det til. Han er litt mer laid back enn damene i familien, kan man si.
Postet 08-12-20 kl 10:03 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
til Stompa. Jeg er en såpass dårlig mor at jeg nær har ignorert datterens eksamen, fordi jeg er så opptatt med min egen.

(hvilket minner meg på at jeg ikke bør henge her. :Plystre: )
Postet 08-12-20 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! To sønner med hjemmeskole i dag, og jeg har hjemmekontor, så slik at det ikke skulle bli urettferdig ble datteren innvilget hjemmebarnehage.
Postet 08-12-20 kl 10:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
To sønner med hjemmeskole her også. Og alle 3 i karantene. Jeg har et møte kl 13.30 i forbindelse med min andre jobb, og egentlig personalmøte i lærerjobben kl 14. Jaja, får se om jeg får det til å gå opp.
Postet 08-12-20 kl 10:49 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen..... Eh, god dag.

Har vært travelt her i dag og jeg er enda litt bakpå, men det ordner seg nok.
Postet 08-12-20 kl 13:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no