Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 17-12-20 kl 09:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Her var det lite folk...
Jeg er på kontoret, for første gang på en liten stund. Stille, men i hvert fall andre omgivelser enn stua. Og andre å snakke med en mannen.
Postet 17-12-20 kl 09:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gjennomført en digital undervisningstime, nå er det to kopper kaffe før en dobbel. Skulderen er fremdeles latterlig vond, så jeg knasker smertestillende for å kunne bruke tastatur.
Postet 17-12-20 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en overraskende fin juleavslutning på Teams med seksjonen min i går. Det var koselig og gøy. (Sjefen min er veldig på at vi skal gi hverandre skryt - noen synes sikkert at det er kleint, men jeg blir så glad når noen skryter av meg i alles påhør og håper at de andre kjenner på den samme gleden.)

I dag er det hele bedriften som skal ha juleavslutning. Vi har fått beskjed om å sitte klar mellom 15-17 og sørge for at vi har god skjerm og lyd ("kanskje er det en idé å koble pc til tv" stod det i skrivet fra HR-sjefen). Jeg har fått skyhøye forventninger.

Jeg synes jobben min gjør et hederlig forsøk på å skape god stemning selv om alle egentlig vil treffe hverandre på ordentlig.
Postet 17-12-20 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Vi hadde fin felleslunsj på jobb i går. Det var veldig hyggelig, også fikk vi koselig julegave med personlig hilsen på kortet. Vi er jo ikke så mange, men det varmer godt å høre skryt for at vi har strukket oss litt ekstra i året som gikk.
Postet 17-12-20 kl 09:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så koselig Tjorven og tink.

Vi skal faktisk ha fysisk felleslunsj i dag. Vi er ikke så mange og jeg gleder meg veldig, både til å treffe folk og til å sannsynligvis spise god mat. Jeg er nok i overkant glad i god mat.

Og så har jeg fått hyggelige og personlige kort, både av øverste leder og av nærmeste leder, og det setter jeg veldig pris på.
Postet 17-12-20 kl 09:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har jobbet litt nå på morgenen, men nå er det på tide med kvalitetstid med guttungen. Også kjent som ny runde med medisinering og 4 timer på sykehuset, men vi får tid i lag og ingen av oss kan gjøre noe annet enn å være i lag så det er litt koselig også, om det er lov å si.
Postet 17-12-20 kl 10:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Vi hadde også hyggelig felleslunsj med seksjonen i går. Det er ikke så mye som skal til!

Siste arbeidsdag denne uka! Skal ta ut en feriedag i morgen, jobbe mandag og tirsdag neste uke og så er det juleferie ut året!
Postet 17-12-20 kl 10:01 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra kontoret. Innom for å ha medarbeidersamtale og pakke sammen tingene mine - jobben er på flyttefot. I ettermiddag skal jeg på julemarked med eldste. Og innom og kjøpe piggsko, årets til meg selv-julegave.
Postet 17-12-20 kl 10:26 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Siste dag på jobb dette året. Skal ha feriedag i morgen, og resten av arbeidsdagene dette året faller på de dagene jeg jobber på skolen.
Postet 17-12-20 kl 10:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Sofakontor med foten høyt, ikke optimal jobbestilling, men bedre enn å sitte for da banker det i lilletåa. I løpet av natta har den skiftet farge og er nå blå og svart. Er så perfekt å gå inn i jula med brukket lilletå.
Postet 17-12-20 kl 11:22 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb, men alt annet enn effektiv. Når halvparten av det jeg gjør må gjøres om pga et eller annet, så blir jeg lei.
Postet 17-12-20 kl 11:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vi vant ungdomsrommet på sykehuset i dag også så ungdommen ligger strekk ut i stresslesstolen med Ted på Netflix. Vi skal nok klare oss noen timer til her i dag også, vi er heldige som kan reise hjem etterpå og ikke må tenke på en jul på sykehuset.
Postet 17-12-20 kl 12:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jul på sykehuset er fælt til vanlig, jeg kan ikke forestille meg hvordan det er med koronarestriksjoner.

Jeg er ferdig med dagens undervisning, nå er det papirarbeidet igjen. Jeg må dog hvile skulderen min litt først, det er dårlig stol- og skrivebordsfasiliteter på hjemmekontoret. (aka, jeg sitter på en spisestuestol ved spisestuebordet).
Postet 17-12-20 kl 12:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg sitter og hører på skoleledermøte. Budsjett osv. Jei. Jeg er så klar for ferie at i morges glemte jeg sykkelhjelmen da jeg syklet til jobb. Oppdaget det etter 10 minutter.
Postet 17-12-20 kl 12:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det at fryseren døde var dråpen og det indre stresset mitt har tatt over og jeg virker overhodet ikke på noen områder. Så her sitter jeg på hjemmekontoret og later som og håper ingen merker noe.
Postet 17-12-20 kl 13:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Husk at det hender innboforsikring dekker ødelagt fryser og ødelagt mat. En del avskrives pga alder sikkert, men likevel noe å hente for oss da vår gikk istykker en gang.
Postet 17-12-20 kl 14:25 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er klar over det, verdien på fryser og mat som gikk tapt er marginalt større enn egenandelen på innboforsikringen. Bør kanskje sjekke litt nøyere.
Postet 17-12-20 kl 14:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vi veide alt avfrukt og bær og kjøtt og tok bilde. Deretter gikk jeg på butikken og så på kilopriser.
Postet 17-12-20 kl 23:38 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg meldte inn på nett og der var jammen kjøl/frys et eget valg/skjema. Det er tydeligvis et automatisert behandlingsløp, for det tok 2 sekunder før jeg fikk svar at jeg fikk erstatning på x antall kroner. Jeg hadde vist tjent opp til fri egenandel også. Så takk for at dere fikk meg til å ta meg bryet med å sjekke forsikringen.
Postet 17-12-20 kl 23:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no