Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 15
Kommentarer
![]() |
Øspøs og tordenvær ute, men jeg skal ikke klage, det har vært mye fint vær i ferien. I dag skal vi ha storfamilie middag og grille porchetta, det blir veldig hyggelig!
|
Postet 29-07-21 kl 09:40 av Martis
![]() |
![]() |
Opp og hopp! Kaffe i koppen, og håndball på tv (jeg som egentlig ikke ser på sport).
|
Postet 29-07-21 kl 09:40 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Vi pakker oss ut av hovedstaden og putler oss sørover til Vestfold. Liker dårlig dagens smittetall, så det blir greit å komme seg litt bort fra folkemengder.
|
Postet 29-07-21 kl 09:48 av 007
![]() |
![]() |
Torsdag allerede.
![]() Det regner ikke! |
Postet 29-07-21 kl 09:53 av annemede
![]() |
![]() |
Nei, det regner ikke. Jeg har gått i shorts omtrent hele den så langt 2,5 uke vestlandsferien min. Godt fornøyd!
|
Postet 29-07-21 kl 10:02 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Pøsregn, lyn og torden.
Ut og kjøre igjen med eldste i kveld siden det ble en opptur i går og gikk så fint. |
Postet 29-07-21 kl 10:08 av millact
![]() |
![]() |
Jeg har på meg strømpebukser. Merkelig følelse.
|
Postet 29-07-21 kl 10:25 av Toffskij
![]() |
![]() |
Hjemme igjen etter et kort besøk i hovedstaden. Regn i lufta, skyene åpner seg nok hvert øyeblikk nå. Siste ferieuke og den er nå snart over
![]() Tiden går så alt for fort! |
Postet 29-07-21 kl 10:40 av Mex
![]() |
![]() |
Lå i natt og lurte på om vinden skulle ta tak i taket.
![]() Tur på butikken er vel eneste planen for i dag. |
Postet 29-07-21 kl 11:10 av star
![]() |
![]() |
Hellu!
På vei fra hjemmekontor til kontor-kontor. Kroppen min har gitt litt opp så jeg beveger meg litt saktere både mentalt og fysisk enn vanlig, men det er kanskje greit å bare fungere på 60 % en stund. |
Postet 29-07-21 kl 12:02 av Maverick
![]() |
![]() |
Her bøtter det ned og torden og lyn kommer og går. Jeg ble vekket av et tordenskrall i morges klokka seks-ish. Det er det villeste rabalderet jeg noen gang har hørt. Jeg har aldri våknet avtordenvær noen gang før!
Planen for dagen er litt handling og så skal vi «reise» til Marokko i dag. |
Postet 29-07-21 kl 12:04 av Nenne
![]() |
![]() |
Det er sommervær på ytre Nordmøre og livet går I sakte fart.
|
Postet 29-07-21 kl 12:25 av Fersken
![]() |
![]() |
Her er vi nede i rett under 20, som betyr at jeg faktisk fungerer før klokka 7 på kvelden. Har allerede vært ute og løpt intervaller. Nå skal jeg i dusjen.
|
Postet 29-07-21 kl 12:42 av Stompa
![]() |
![]() |
Her er det sykehusdag, så jeg sitter å strikker mens medisinen renner inn i årene til guttungen. 4 uker går bare fortere og fortere.
|
Postet 29-07-21 kl 13:22 av Frøy
![]() |
![]() |
Sløv dag i regnværet. Dørstokkmila er laaang i dag.
|
Postet 29-07-21 kl 14:01 av Blånn
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)