Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 10
Kommentarer
God palmesøndag, people!
Jeg har slått på stortromma, og satt en rundstykkedeig til frokost. En sånn en som inkluderer heving og bearbeiding. Planer for dagen, tja. Får se. |
|
Postet 10-04-22 kl 09:13 av Fintdethei! |
Bikkja og jeg er alene hjemme, vi har vært ute på en snuserunde. Kald vind, så mulig hageplanene utgår.
|
|
Postet 10-04-22 kl 10:01 av Blondie |
God morgen! Jeg har sovet til nå. Det var deilig. Ingen planer i dag.
|
|
Postet 10-04-22 kl 10:20 av Blånn |
Vi var i Tryvann i går, og ble veldig positivt overrasket over fine forhold og ingen folk!
I dag skal minst et barn og hunden luftes, og eller bare pakking til en liten påsketur. |
|
Postet 10-04-22 kl 10:55 av Timar |
Sløv søndag, dvs ikke for eldste. Han føk ut døra før 7.
|
|
Postet 10-04-22 kl 11:04 av star |
Hyttesøndag. Sola som var lovet fra yr nærmer seg, dessverre er det også kraftig vind i dag og ikke så veldig trivelig å være ute syntes puddelen...
|
|
Postet 10-04-22 kl 11:18 av Heilo |
Hjemmesøndag med nestyngsten. Jeg var tidlig oppe og bakte rundstykker og skinkehorn. Nå skal jeg prøve å fikse sykkelen min, og så komme meg ut på tur til en eller annen topp med utsikt.
|
|
Postet 10-04-22 kl 12:39 av Kaija |
Er på fjellet hos venner og har vært på slalåm i mye vind.
|
|
Postet 10-04-22 kl 18:21 av millact |
Fasit på dagen ble en tur i berømte Stoltzekleiven (puh...), og deretter en særdeles vellykket lasagne, til storebrors store glede.
|
|
Postet 10-04-22 kl 19:09 av Fintdethei! |
Etter å ha holdt på hele helgen, så er jeg nå endelig klar med oppgaven. Sender den inn i morgen. Kan være greit å se på oppgaven med friske øyne før innsending.
|
|
Postet 10-04-22 kl 22:32 av Propella |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Ukeskaffe for oktoberuke nr. 2 (07-10-24)
- Ukeskaffe for første oktoberuke (30-09-24)
- Septemberkaffe (01-09-24)
- Augustkaffe (19-08-24)
- Sommerkaffe nr. 8 (12-08-24)