Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 04-05-22 kl 07:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Den store dagen for omlegging av system på jobb er kommet. Vet ikke når jeg kommer meg fra jobb i dag, men satser på at ser blir på denne siden av midnatt. Må overtale noen til å skaffe meg smågodt.
Postet 04-05-22 kl 08:02 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Lykke til Frøy!

Her har overgangsalderen tatt meg. Har kommet litt gradvis det siste året, men de siste par ukene har vært fæle. Så nå blir det legebesøk i morgen. I dag våknet jeg veldig svimmel, vondt overalt og i det hele tatt. Og hetetoktene er helt pyton. Sånn, det var dagens rant.
Postet 04-05-22 kl 08:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg var tidlig på kontoret i dag, og vurderer å begynne med det på fast basis. Det er så stille og deilig her på denne tiden.
Postet 04-05-22 kl 08:53 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har bestemt meg for hjemmekontor i dag fordi jeg ikke hadde noen møter (altså; det skjer nesten aldri). Jeg håper inderlig at jeg klarer å holde motivasjon og produksjon oppe, for det er mye som bør gjøres.

I ettermiddag skal jeg på golfkurs. Jeg begynte å golfe i fjor, men fikk ikke trent helt nok. Nå lurer jeg på om jeg husker hvordan jeg holder kølla. Men; det er jo derfor jeg skal på kurs og ikke går rett på banen. Jeg gleder meg til igjen å komme i gang med "moderat bevegelse over litt tid". Det er en treningsform som passer min sedate, men ganske utholdende kropp ypperlig.
Postet 04-05-22 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Håper å få unna det som står på lista i dag. Og en joggetur i kveld.
Postet 04-05-22 kl 10:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har satt på out of Office, skrudd av teams og Mail og gjemmer meg på hjemmekontoret. Jeg må gjøre noe jeg ikke kan og det er jo helt umulig å konse i mer enn 20 minutter hvis folk tror man er på jobb. Har avtalt med sjefen at jeg går offline hele dagen, og det var lurt.
Postet 04-05-22 kl 11:40 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg fikk akkurat mail fra rektor om at Udir har tildelt meg utdanningsstipend for høsten. Nå er det bare å komme inn på studiet, så blir det studiepoeng i norrønt og Henrik Ibsen på meg til neste år!
Postet 04-05-22 kl 12:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Stompa: Nå ble jeg nesten litt misunnelig. Jeg kunne også tenkt meg å ta studiepoeng om Henrik Ibsen , men det er ikke sånt jeg får støtte til på min jobb. (Jeg skal ikke klage på mulighetene til kompetanseutvikling, altså.) Jeg virkelig ELSKET å ha norsk da jeg gikk på videregående - eller rette sagt den muntlige delen med litteratur- og språkhistorie og tolkning av litteratur. (Den skrivinga av stiler som vi drev med på 90-tallet var ikke sååååå kul.)
Postet 04-05-22 kl 12:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke snakk om å bli ferdig.
Postet 04-05-22 kl 14:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres gøy ut Tjorven. Jeg har egentlig litt lyst til å prøve golf. Jeg tror at det ville passet meg også veldig godt. Men så langt blir det med tanken. Jeg lagrer den til alt det andre jeg skal få gjort som pensjonist.

Ferdig med møtedag nr 2.

To veldig vellykkede møter og ett helt tonn med etterarbeid. Men veldig fornøyd med at alt har gått så bra.
Postet 04-05-22 kl 15:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blå: Du bor ikke i helt rett by for golf. Eller; det er baner der også, men det er ikke så mange og de er et stykke unna. Nå er kurset bare noen timer unna og det er nesten så jeg kjenner at jeg gruer meg. Vel, vel. Det er bare å komme igang igjen.
Postet 04-05-22 kl 15:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg ble kastet ut på dypt vann i dag og måtte "forsvare" et helt felt da vi ble revidert av DNV i dag. Det kom litt brått på. Jeg trodde jeg skulle være bisitter, ikke ansvarlig, men det gikk det også. Skryt fikk jeg også, så da så.
Postet 04-05-22 kl 16:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no