Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 19-05-22 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Prisjustering, lønnskjøring og planlegging av medarbeidersamtaler står på planen her. Og middag ute med hele familien i kveld, der nykommer Pincho Nation skal testes. (bursdagsmiddag for mannens sist lørdag og min i går, på ungdommenes premisser ).
Postet 19-05-22 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få gjort alt som står på planen før det blir sommerferie. Jeg har et prosjekt som jeg virkelig strever med å få gode leveranser på. Prosjektdeltakerne er mye mer interessert i fortelle hvor dårlig alle innspill som kommer er, men det er ingen som er villige til å komme med andre forslag.

Da kan jeg i hvert fall prise meg lykkelig over at det snart er helg selv om jeg føler at uka akkurat har startet. Mannen min skal på guttetur denne helgen (og neste!), men med tenåringsbarn gjør det liksom ingenting. For 10 år siden husker jeg at slike helger var så slitsomme.
Postet 19-05-22 kl 09:13 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Har frisørtime i dag og ble plutselig usikker hva jeg vil. Veksler mellom å mislike det lange håret til å digge det.
Postet 19-05-22 kl 09:15 av star star er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen, har senket tempoet litt etter anbefaling fra legen. Det kjennes rart, men jeg jobber med å fylle dagen med noe annet enn jobb og husarbeid.

Tjorven, jeg forstår at de ikke vil komme med nye innspill dersom alle forslag blir kritisert. Problemet er jo at prosjektet ikke kommer videre eller i mål på den måten.
Postet 19-05-22 kl 09:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven og tink.

Jeg har også litt for mye å gjøre i dag. Jeg avspaserte på fredag. Så var det jo fri på tirsdag og i går var jeg på konferanse. Den ga masse energi og inspirasjon, så alt i alt synes jeg at det var verd det. Men det straffer seg jo litt i dag.
Postet 19-05-22 kl 10:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blå: Sånn hadde jeg det i forrige uke. Jeg prioriterte en halv dag med faglig oppdatering og nettverking. Jeg kjente at det gjorde meg veldig godt, men det hjalp ikke på arbeidsmengden.
Postet 19-05-22 kl 10:34 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag er eg offisielt femtitre år. Det er greit, kjenner eg. Lite besøk i kveld, veldig koselig.
Postet 19-05-22 kl 10:54 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Fullt kjør her også. Litt for mye som skjer hele tiden og jeg driver konstant bare med brannslukking mens backlogen øker for hver dag.
Postet 19-05-22 kl 10:57 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for deg, Honda! Jeg fyller førtifire i dag, må venne meg til tanken. Det hjalp med rundstykker, kaffe og kjæreste til frokost.
Postet 19-05-22 kl 11:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med dagen til både honda og blondie.
Postet 19-05-22 kl 11:07 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarna!

Jeg er litt stressa i dag - mye helgegreier, et sykt barn, og hodepinen fra i går hadde ikke gått over likevel, så jobben går litt sakte.
Postet 19-05-22 kl 11:20 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Honda og Blondie!
Postet 19-05-22 kl 11:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen Honda og Blondie.
Postet 19-05-22 kl 11:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Honda og Blondie!

Og hei fra koronaeksilet. So far, so good – hoster litt og er bittelitt snørrete, men ingen feber og god allmenntilstand. Har mat til over helga og MASSE jobb å ekspedere.
Postet 19-05-22 kl 11:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Propella sin avatar
Gratulerer med dagen Honda og Blondie! :hurra:

Jeg har eksamen i dag....... bort med meg.
Postet 19-05-22 kl 11:52 av Propella Propella er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hipp hurra for Honda og Blondie!

Toffskji: Det er godt å høre at du ikke er sykere. Selv om det er kjipt uansett.
Postet 19-05-22 kl 12:53 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Hipp hurra for bursdagsjenter(damer/kvinner)!

Her er det bånn gass på jobb, brannslukking på dagtid og planer, presentasjoner og sånt på kveldstid. Håper at ting snart kan roe seg.
Postet 19-05-22 kl 14:45 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Hipp Hurra for Honda og Blondie!
Postet 19-05-22 kl 15:00 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
For en dag… Kom fysisk til jobb 10.15 og det har gått slag i slag med min første samtale til 113 og ambulanse. Deretter knakk et menneske fullstendig sammen. 3 elever på et av trinnene mine er fullstendig uregjerlige i dag. Deretter en elev som klappet til en annen elev og nå en elevsak til. Heldigvis er skoledagen over, men fikk nettopp vite at en sentral person på skolen er tatt ut i første streikeuttak og da kommer mer til å rakne. 4 uker til elevene tar sommerferie…
Postet 19-05-22 kl 15:02 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg er heilt på felgen for tida og eg veit ikkje korleis eg skal komme meg ovanpå igjen.
I går kveld/natt måtte eg avgårde for å hente eldstemann. Han var dårlig og aleine heime hjå faren. Så då må mamma fikse. Kom dessverre ikkje til på legevakten, men eg fekk han med meg heim her, så eg har litt kontroll på han. Legg til alt mulig anna som skjer, så henger eg så vidt saman. Må berre komme meg gjennom mai og juni, så er det sommarfeire og forhåpentligvis er ein del ting avklart då.
Postet 19-05-22 kl 15:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Blondie og Honda!
Postet 19-05-22 kl 15:37 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer til Honda og Blondie!

på de som trenger det.
Postet 19-05-22 kl 18:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hurra for Honda og Blondie! Håper dere har hatt en flott dag.

God bedring til alle syke!
Postet 19-05-22 kl 23:30 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no