Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 23-05-22 kl 09:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Taien sin avatar
God morgen.
I dag skulle M på sykehuset for masse tester, men det ble utsatt i siste liten.
Jeg skal i begravelse til en ung mann som døde så altfor tidlig. Den blir megatøff!
Postet 23-05-22 kl 09:26 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I gang med dagens første opplæringsmøte. Og så er jeg voldsomt spent på om det blir streik i offentlig sektor fra i morgen eller om partene blir enige til slutt.
Postet 23-05-22 kl 09:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ohoy, der kom høsten, gitt. Har hjemmekontor i dag, og det blåser, uler og pissregner. Og veldig kort uke. Har tatt fri fredag, men om det regner sånn da også, så kanskje jeg skyver den fredagen en uke..
Postet 23-05-22 kl 09:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Dramatisk, Fintdethei!
Jeg våknet av et vindkast og syntes det var superdeilig

Har en vanskelig avtale i morgen som jeg gruer meg til (det er bortkastet energi, jeg vet, men lettere sagt enn gjort osv..). Eldste er hjemme og frisker seg av en saftig forkjølelse, håper hun rekker å bli bra innen i morgen, da er det skolekonsert..
Postet 23-05-22 kl 09:58 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med besøk på blodbanken, og jeg føler meg så flink.

Dagen i dag er absurd hektisk, og så toppet det seg med at snuppa fortalte at det er utstilling på skolen hennes ... bare i dag ... og hun har utstilt et kunstverk som hun veldig gjerne vil at jeg skal se. Jeg jobber heldigvis rett ved skolen, men skulle VELDIG GJERNE hatt litt bedre tid til å planlegge.
Postet 23-05-22 kl 10:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. På plass på kontoret, er så trøtt i dag. Det ser heldigvis ut som at det blir en rolig dag.
Postet 23-05-22 kl 10:13 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, høsten har kommet ja. :flire:
Postet 23-05-22 kl 10:14 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er forresten vinter/høsten over, vi har veldig bra vær. Og etter elendig vær omtrent hele året så syns jeg vi fortjener det.
Postet 23-05-22 kl 10:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Urolig natt, men en god morgen.
Nå skal det skrives litt, så trenes litt.
Postet 23-05-22 kl 10:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Leiligheten min legges ut for salg i dag og jeg er helt frynsete. Spørs om jeg får gjort så mye fornuftig.
Postet 23-05-22 kl 10:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har litt angst over at jeg i helga må sove på sofaen og ikke får en eneste plass å trekke meg tilbake på. Men det blir så kos å se familien.
Må innom senteret etter jobb for et par ting.
Og "surere" ute enn varselet påstod. Men for min del kan det være drittvær ut fredag. Vil veldig gjerne ha ok vær på lørdag.
Postet 23-05-22 kl 12:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Endelig litt finvær her. Jeg har vært hos optiker og bestilt solbriller med styrke; nå skal jeg sykle hjem for å vurdere norsktekster.
Postet 23-05-22 kl 12:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret idag, en av to dager i uka vi må være der. Godt å se noen kollegaer igjen, og har klart å være effektiv heldigvis.
Postet 23-05-22 kl 12:59 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Strå sin avatar
Det ble ikke jobb på meg i dag, men jeg fikk gått en fin tur i høstvinden. Det føltes i hvert fall som høst.
Postet 23-05-22 kl 13:07 av Strå Strå er ikke aktiv
Oppdatert 23-05-22 kl 13:13 av Strå
Gammel
Taien sin avatar
Det ble en fin og kraftig rørende begravelse i en fullsatt kirke. Dere som har vært på Dropsene eller Steam: det er ene eieren som gikk bort så uendelig tidlig.
Jeg har grått i en time så nå er jeg helt utslitt....jeg trenger å le!!
Postet 23-05-22 kl 16:28 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jobb er fremdeles blærk. Men jeg har mange fine kollegaer da, han ene hadde vært på butikken og kjøpt en "liten" overraskelse til meg og det var 15 bokser med Cola som han hadde satt i kjøleskapet. De kjenner meg så godt.

Nå må jeg bare forberede meg til et møte i morgen før jeg setter snuten hjem. Håper på å være ut dørene her før klokken 17.
Postet 23-05-22 kl 16:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no