Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 04-06-22 kl 09:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Våknet av nabo som bygget pergola rett foran mine stuevinduer. Sjarmerende folk! Har kontaktet advokat.

Afternoon tea i dag med venninne. Tenker det blir bra!
Postet 04-06-22 kl 09:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Fredrikstad cup. Tidlig med kamp kl. 8, så det ble tap.
Postet 04-06-22 kl 10:00 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Oj. De må virkelig trenge en pergola... Lykke til!

Hadde vakt på jobb til 22 i går, så i dag skal vi ut tre timers biltur til foreldrene mine/pinsehelg. Har to hostende gutter, så jeg tror det blir ei daff helg, men kanskje jeg kan få sneket meg ut på fjellet i det minste.
Postet 04-06-22 kl 10:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin: De har diger hage. Det gjøres kun for å ødelegge for meg. Foran pergolaen, enda mer foran mine vinduer, plantet de hekk for en uke siden.

Jeg har kjøpt leilighet i nybygg og er ikke en del av konflikten med dem og utbygger. De fikk tilbud om å bli kjøpt ut, men takket nei, og de visste om reguleringsplanene da de kjøpte huset. De har også fått en god kompensasjon fra utbygger (ca 1 mill). Heldigvis er alle i bygget hyggelige.
Postet 04-06-22 kl 11:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi. Jeg ligger på sofaen og er litt sur for det.
Postet 04-06-22 kl 11:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Dette blir en jobbelørdag, er jeg redd. Men jeg har i hvert fall sovet kjempelenge og spist luksusfrokost først.
Postet 04-06-22 kl 12:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
You and me both Toffskij! Jeg har dyttet en haug puter opp i utesofaen og driver med prolapsvennlig terrassekontor.
Postet 04-06-22 kl 12:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Når du nå først er nødt til å jobbe med den prolapsen din, er det i det minste en vakker dag for terrassekontor!
Postet 04-06-22 kl 12:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Absolutt! Velger å anse det som et sosialantropologisk eksperiment, hypotesen er at fuglekvitter og syrinduft bidrar til høyere grad av entusiasme i e-postene jeg skriver.
Postet 04-06-22 kl 12:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 04-06-22 kl 12:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Etter ei uke med finvær kom regnet igjen nå. Jeg rakk akkurat å dytte inn en runde motbakkeintervaller i marka; regnet kom da jeg kjørte ut fra parkeringsplassen. For en gangs skyld stemte YR-appen.

In other news har jeg pussa en dørstokk og klarte å få ei flis under en negl. Over 3 mm med skittent, lakkert treverk. Tentativ oppmøtetid på legevakta kl. 17.15.
Postet 04-06-22 kl 13:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stompa: Lurt du får det sjekket, ja.

Afternoon tea var deilig og noe vi skal gjøre igjen.
Postet 04-06-22 kl 18:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gikk det ba, Stompa?
Postet 05-06-22 kl 01:03 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no