Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 13
Kommentarer
![]() |
På kontoret. Hodepina fra i går kveld har visst ikke helt sluppet taket.
|
Postet 30-06-22 kl 09:14 av star
![]() |
![]() |
Hjemmekontor i noen timer, så overtakelse av leilighet på fjellet.
![]() ![]() |
Postet 30-06-22 kl 09:18 av Martis
![]() |
![]() |
Martis; Man skal kjenne at man lever!
![]() ![]() Prøver å være litt effektiv i dag mens jeg teller ned mot f. Bare denne og morgendagen igjen. |
Postet 30-06-22 kl 09:48 av Mex
![]() |
![]() |
Var på en fantastisk konsert i går på bystranda med Andrea Boccelli! Helt magisk kveld; kan leve lenge på den.
|
Postet 30-06-22 kl 09:50 av millact
![]() |
![]() |
Jeg overdrar leilighet i morgen, mitt boliglån har krympet. Fornøyd med det, egentlig.
Fremdeles endel å fikse i nytt hjem, men det hjelper seg. Det er beboelig. |
Postet 30-06-22 kl 09:50 av Blondie
![]() |
![]() |
I dag har jeg vært mamma i 23 år.
![]() |
Postet 30-06-22 kl 10:29 av Blånn
![]() |
![]() |
Jeg er på jobb i dag, men kjenner at jeg egentlig ville vært i senga i dag også. Men jeg skal ta ferie om to dager, og det er litt for mye som gjenstår.
|
Postet 30-06-22 kl 10:34 av Tjorven
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Postet 30-06-22 kl 11:18 av Appelsin
![]() |
![]() |
Jeg vil også ha F snart. Men enda 2 uker jobbing igjen.
|
Postet 30-06-22 kl 12:10 av star
![]() |
![]() |
2 uker til her også. Siste uken med jobb skal jeg fungere for en relativt høytstående person på den veldig store arbeidsplassen min. Håper inderlig det blir rolig, har ikke helt oversikt over hva det innebærer... Det bør ikke dukke opp flere kriser i området, for å si det sånn.
|
Postet 30-06-22 kl 12:19 av Pelle
![]() |
![]() |
Gratulerer med 23-åring, Blånn!
![]() Jeg er litt satt ut etter gårsdagens drukningsulykke rett i nærheten, en gutt var under vann i ti minutter og ligger hardt skadet på sykehus. Med det været vi har nå så var det sikkert hundrevis som så det, mange unger også. Og elevene mine elsker den badeplassen. ![]() |
Postet 30-06-22 kl 13:27 av Albertine
![]() |
![]() |
Skummelt Albertine! Det er jo en kjempefin badeplass!
|
Postet 30-06-22 kl 13:48 av Blånn
![]() |
![]() |
Fortsatt på jobb. Jobber ekstra om dagen pga mangel på bemanning. Så flyr dere med Emirates så tenk på at jeg har pakket alt av juice, vann og brus.
Tror folk hadde blitt overrasket over hvor mye jobb det er å pakke de trallene som er ombord på fly. |
Postet 30-06-22 kl 20:49 av Mams
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Februarkaffe (01-02-25)
- Januarkaffe (01-01-25)
- Romjulskaffe (26-12-24)
- Desemberkaffe nr. 2 (09-12-24)
- Desemberkaffe nr. 1 (02-12-24)