Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 06-12-22 kl 06:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen. I dag skal jeg toge store deler av dagen. Workshop på Skøyen og 5 timer isj med tog..
Postet 06-12-22 kl 07:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra bussen. Snør I dag, hvor lenge blir den liggende tro?
Postet 06-12-22 kl 07:36 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det er altså så kaldt ute! Til og med vovsen, syns det er greit å være bare en kort tur ute! Hjemmekontor i dag og fyr i peisen!
Postet 06-12-22 kl 07:36 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Trøtt morgon her. Eg drakk altfor mykje kaffe altfor seint i går og prøver å vekke meg sjølv med altfor mykje kaffe igjen nå … det kjennest som ein ond sirkel.
Postet 06-12-22 kl 07:58 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen. Vært våken siden halv fem fordi jeg hoster så voldsomt. Livredd for at ribbenet skal ryke igjen. Vært ute med bikkja, har gått ca. 30 meter sånn at hun fikk tisse, og jeg er utkjørt.
Postet 06-12-22 kl 08:17 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
På jobb, mørkt ute, men er begynt å bli vant til det. Julefest med 9.klasse i kveld; tror det blir hyggelig faktisk. Innsamling til klassetur til høsten og betaling er frivillig slik at alle skal kunne komme. Klassen mm har samlet inn utrolig mye flotte gevinster og frivillige baker og tar med kaffe. Vi håper alle stiller.
Postet 06-12-22 kl 08:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Albertine.


Vi har hatt julegrantenning og gløgg på jobben og jeg nyter alt som er ett lite glimt av fest.
Postet 06-12-22 kl 08:38 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg var oppe alt for tidlig i dag for å bake Grittibänz. Det er jo 6. desember. Jeg er så trøtt at jeg glemte å hente kaffe!
Postet 06-12-22 kl 08:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Takk, Blå.

Brenne, artig med mat fra andre tradisjoner!
Postet 06-12-22 kl 08:43 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sitter hjå oral kirurgen med eldstemann. Visdomstann nr 2 som skal ut. Må vel bake litt i løpet av dagen, når me ein gong kjem oss heim igjen.
Postet 06-12-22 kl 09:31 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontordag, så jeg fikk trent i morges. Treningssenteret mitt har adventskalender, og trekker en pakke hver dag blant de som har vært innom den dagen. Greit med litt ekstra motivasjon!
Postet 06-12-22 kl 09:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på konferansehotell og skal være her i to dager. Jeg føler meg som en bortskjemt drittunge som ikke vil velte meg i luksus. Jeg vil heller ha tid til å gjøre jobben min.
Postet 06-12-22 kl 09:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. 2 lag ull, pluss stort ull skjerf og pulsvarmere, men likevel kaldt.
Postet 06-12-22 kl 10:13 av star star er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret. Kaldt, men fint her., tar heller litt kulde så lenge det ikke blåser or regner. Fikk meg en fin joggetur til jobb i dag. Nå møter stort sett hele dagen.
Postet 06-12-22 kl 10:41 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Snø her også i dag. Jeg er hjemme. Muntlig eksamen via Zoom om 15 minutter, og jeg er overraskende nervøs ...
Postet 06-12-22 kl 11:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Kaldt kontor her også, men jeg har nettopp kommet tilbake fra kjøretur i sol, så jeg er blid lell.

Dere: det er kun 14 dager til solsnu!
Postet 06-12-22 kl 11:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, Stompa!
Postet 06-12-22 kl 11:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her. Har nettopp vært i et møte jeg gruet meg veldig til, så nå er det ikke noe mer ubehagelig planlagt før jul, heldigvis.

Sol og 2 grader her i dag.
Postet 06-12-22 kl 11:51 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
I dag skulle eg igrunn på utflukt, men det var meldt så innmari glatte vegar samt at eine superdama (Albertine ) eg skulle besøke var sjuk, så eg droppa det.

I staden har eg putla litt med julepynt, ordna ei vanskeleg gåve og laga mal til pepperkakehusa som lagast i løpet av denne veka.
Postet 06-12-22 kl 14:52 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no