Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 11-01-23 kl 06:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Tidlig oppe i dag. Klar for mail og første kopp med te. Laaang liste over ting jeg må få unna i dag, så bare å gå igang.
Postet 11-01-23 kl 07:01 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Fantastisk himmel her i dag.
Postet 11-01-23 kl 07:40 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Møte på skolen før jobb, så jeg nyter en sjelden hjemmefrokost og -kaffe. Planen er at mannen kjører meg til jobb, og så gjogger jeg hjem igjen i ettermiddag.
Postet 11-01-23 kl 07:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, på kontoret i dag også. Har en stor kopp med te foran meg og en god natts søvn bak meg, så det tegner til å bli en grei dag.
Postet 11-01-23 kl 07:59 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Denne dagen blir bare dritt. Vovsen og jeg ble angrepet sv en løs hund på tur, og nå sitter jeg her med bitemerker i låret og venter på at legen skal åpne. Dette har jeg ikke tid til. Og det er en nabohund, jeg har ikke lyst å møte den igjen! Men hvis de ikke forstår av seg selv at de ikke kan ha den og jeg må insistere så blir det veldig ekkelt.
Postet 11-01-23 kl 08:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så fælt Martis. Lykke til.


Jeg er på kontoret og skal ha en lang dag. Det er ikke så mye mer å si tror jeg.
Postet 11-01-23 kl 08:17 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Fortsatt lett feber og hodepine, så holder meg hjemme. Bare å håpe at skolen finner vikar for meg - men hvis ikke er det strengt tatt ikke mitt problem. MÅ komme meg på jobb i morra; da har jeg to avgangsfag og må få kjørt timene som normalt.
Postet 11-01-23 kl 08:20 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Martis: Det hørtes skikkelig fælt ut. Hvis den biter, så kan de ikke ha den lenger. Der er jeg helt, helt enig med deg. Hvis de ikke skjønner det selv så er du i din fulle rett til å protestere.

Jeg er på kontoret i dag, og håper at jeg klarer å være hakket mer effektiv enn jeg var i går. Noen dager bare "forsvinner".

På den gode siden; knerten har fått en skoleoppgave som kommer til å holde han sysselsatt hele resten av uka. Han har fått tjuvstarte på fordypningsoppgaven i norsk. Jeg er imponert over oppgavebeskrivelsen de har fått som gjør dette helt overkommelig for ham samtidig som det er en skikkelig svær oppgave. (Og jeg kjenner at jeg godt kjunne tenke meg å skrive norsk litteraturoppgave igjen ... kanskje blir jeg en sånn som starter å studere litteraturhistorie når jeg blir pensjonist?)
Postet 11-01-23 kl 08:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
SÅ kjip start på dagen Martis, den hunden har det ikke bra og bør nok avlives.

God bedring til Knerten, Tjorven. Godt med lærer som tilrettelegger.

Yngste sønnen min jobber hos oss for tiden og han startet kl 6 i dag, så jeg var tidlig på jobb (vi sammkjører siden vi jobber i samme bygg) Jeg er faktisk super effektiv på morgenen før alle kommer.
Postet 11-01-23 kl 08:29 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oi, god bedring, Martis. Så skremmende.
God bedring til deg også, Stompa.


I dag skal vi knuse pepperkakehuset!
Postet 11-01-23 kl 08:31 av star star er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen, kontordag i dag etter to heftige kursdager i går. I kveld kommer mamma på besøk. Det blir koselig fram mot bursdagshelg i heimen.
Postet 11-01-23 kl 09:21 av tink tink er aktiv nå
Gammel
God bedring, Martis, så skremmende
Postet 11-01-23 kl 09:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Takk for sympatien jeg er fortsatt rystet etter hele greia.

Grattis med dagen Star! :fest:
Postet 11-01-23 kl 09:44 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, Martis. Du har vel anmeldt?

Hjemmekontor i finværet. Det er jo nesten så jeg får lyst til å sitte ute! Skikkelig storm i natt og store nedbørsmengder. Ikke langt herfra står kjellere fulle av vann, men her er det tørt. *bank i bordet*. Det er ingen selvfølge etter tre ganger oversvømmelse i kjelleren. Det ser ut til at tiltakene vi har gjort, og betalt for i dyre dommer, virker som de skal.
Postet 11-01-23 kl 10:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God bedring Martis.
Postet 11-01-23 kl 10:16 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God bedring Martis.
Dette hadde jeg anmeldt.
Få tatt bilder av bittet, og ring til politiet.
Jeg anmeldte da guttungen ble bitt, og syns jeg ble veldig godt mottatt av politiet. Jeg begjærte ikke avlivning, det kan man gjøre. Jeg krevde bare at politiet tok en prat med eier slik at de forsto alvoret, og at det var registrert dersom en lignende hendelse skulle skje flere ganger.
Postet 11-01-23 kl 10:41 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
God bedring, Martis!

Hjemmekontor i dag og snart skal jeg ta deler av lunsjpausen ute med bikkja i sola. 20 min snusetur blir bra for oss begge i dette været.
Postet 11-01-23 kl 12:02 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg for første gang i år på kontoret. Litt deilig når man først er her, men kunne godt ha hoppet over reisen mellom hjemme og kontoret når det er under 15 grader, vind og regn.
Postet 11-01-23 kl 12:11 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå er det kanskje seint, men jeg ville også dokumentert med bilder av bittstedet og anmeldt. Den grusomme saken fra Brumunddal viste med tydelighet at man må reagere hver gang hunder biter.
Postet 11-01-23 kl 14:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Takk, Martis.

Her er vi en smule frustrert over å mangle en kabel til å få PC'en til å funke. Feilinformert og trenger enda en ny del.
Postet 11-01-23 kl 20:38 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no