Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 16
Kommentarer
![]() |
Straks på vei ut døra. Har ikke lyst, men men.
|
Postet 20-01-23 kl 08:09 av star
![]() |
![]() |
Jeg har hatt våkennatt med syk hund, nå sitter jeg på kontoret i en slags zombietilværelse. Må nok begynne å virke snart.
|
Postet 20-01-23 kl 08:17 av Blondie
![]() |
![]() |
Fredag om ikke annet, men trøtt og uopplagt.
|
Postet 20-01-23 kl 08:31 av millact
![]() |
![]() |
Fredag, hjemmekontor inntil videre. Deretter på tur i helgen.
|
Postet 20-01-23 kl 08:37 av annemede
![]() |
![]() |
Fredag, og en ytterst sjelden fridag!
Har planlagt litt husarbeid, men først og fremst å ikke stresse for å rekke over mye. Begynner fint med god frokost og kaffe. ![]() Etterhvert blir det å pakke til hyttetur i sprengkalde Vinje. |
Postet 20-01-23 kl 08:40 av Eia
![]() |
![]() |
På Schipol. Snart på tide å sette kursen mot gaten og komme meg hjem til vinteren
![]() |
Postet 20-01-23 kl 08:52 av løve70
![]() |
![]() |
God morgen! Er temmelig klar for fredag etter den lengste arbeidsuken på ca 6 måneder. Er meldt fint vær i helga, så prøver å kvinne meg opp til å ta med lillesøster på langrenn på lørdag.
|
Postet 20-01-23 kl 08:56 av tink
![]() |
![]() |
Jeg har dyttet rullestol på hålka frem til skoletaxien, og er nå på vei til kontoret.
I ettermiddag skal jeg på først på yoga og så på middag. Ddt blir bra. |
Postet 20-01-23 kl 09:07 av Tjorven
![]() |
![]() |
Hjemmekontor og så fjellet i kveld. Værmeldingen er strålende så det blir nok mye ski lørdag og søndag.
![]() |
Postet 20-01-23 kl 09:12 av Martis
![]() |
![]() |
Hjemmekontor i dag i kulda, så her fyres. Jeg skal ha gjester i helga og da passet det fint å være "tidlig" ferdig i dag. I.e. ingen hjemtur.
|
Postet 20-01-23 kl 09:15 av Nenne
![]() |
![]() |
God morgen. På plass på kontoret, et par møter senere i dag ellers en rolig dag.
|
Postet 20-01-23 kl 09:26 av polarjenta
![]() |
![]() |
Hjemmekontor i kulda her også, så jeg burde fyrt, men gidder ikke, så her går varmpepumpa for full guffe.
|
Postet 20-01-23 kl 09:31 av Sissel
![]() |
![]() |
Jeg varmer meg på kontoret, er gjennomfrossen for tiden. Mannen var veldig smart i går og fant fram varmeflasken og la i senga.
![]() |
Postet 20-01-23 kl 10:20 av Fersken
![]() |
![]() |
På flyplassen på vei til helg med sol og litt varme.
![]() |
Postet 20-01-23 kl 10:27 av Palmen
![]() |
![]() |
Å, så deilig, Palmen. Vel unt!
![]() |
Postet 20-01-23 kl 13:07 av Nenne
![]() |
![]() |
Leve opp til nicket ditt, Palmen. Kos deg.
|
Postet 20-01-23 kl 13:47 av Syrinx
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)