Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 24-04-23 kl 06:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Pelen sin avatar
Hjemmekontor og har trent hjemme i 30 minutter. Jobb til 16 og så skal jeg til byen og treffe 6 damer og spise middag med dem på Dinner.
Postet 24-04-23 kl 07:48 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Høsten tilbake i dag. Buss for bil i dag. Bilen har ikke vært seg selv siden den var på verksted. Jeg sa det til mannen at det er en merkelig lyd som ikke har vært der før. Neida, han hørte ikke noe. I går begynte varsellampen å lyse igjen. Jo da hørte plutselig han den lyden også. Bah…., kan være billigere å høre på damene med en gang.
Postet 24-04-23 kl 08:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. På jobb, litt forkjøla, men har kaffe.

Lang dag i vente, så her er det bare å komme i gang.
Postet 24-04-23 kl 08:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.



På jobb og på kontoret og det er veldig hverdag igjen etter det fantastiske været i forrige uke og gøy fest i helgen.



Men, hverdag går an det også og regnet gir seg vel etterhvert. :krampepositiv:
Postet 24-04-23 kl 08:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen med nok en gang å få vist frem at jeg er Dronning Tjorven av Excel. En gang i tiden jobbet jeg i excel store deler av arbeidsdagen. Slik er det ikke lenger, men det er veldig gøy når jeg kan komme inn og hjelpe til og fikser ting på sekunder.
Postet 24-04-23 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg pusler videre med studiene, mens jeg er trøtt og tung. Savner småpausene i sola fra forrige uke.
Postet 24-04-23 kl 08:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Har en 15åring i hus i dag. Han (og broren) skal få prøve å være alene hjemme fra i dag til onsdag. Det går sikkert bra.
Jeg skal til Bodø på kurs.
Postet 24-04-23 kl 09:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Her vakna eg opp til nyheita om at det store kjøpesenteret eg forbanna her om dagen har fått eit stort område øydelagt av brann.

Bortsett frå det. Til byen for behandling, heim og vaske gulv, til BUP med ungdommen, heim til grytene samt ordne noko smått til vi får besøk seinare i dag
Postet 24-04-23 kl 09:08 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg vil ha helg igjen. Aller helst vil jeg bli ferdig med mai fortest mulig. :stålsetterseg:
Postet 24-04-23 kl 10:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har tilbrakt morgenen med å gi deadlinepeptalks vekselvis til Prima (som skulle levere sitt første tellende universitetsessay i dag) og en masterstudent (som må levere masteroppgaven sin seinest på fredag). Sier ganske like ting til dem.
Postet 24-04-23 kl 10:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Oppdatert 24-04-23 kl 20:29 av Toffskij
Gammel
Skilpadda sin avatar
Deadlinepeptalks er jeg sikker på at du er supergod på, Toffen.
Postet 24-04-23 kl 10:58 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Virker på begge, i hvert fall (og de er veldig forskjellige).
Postet 24-04-23 kl 11:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 15-åringen, Polarjenta.

Jeg har trent. Typ spinning og styrke. Holdt på å gå i bakken et par ganger. Litt usikker på hvorfor. Kommer sikkert til å kjenne det på onsdag.
Ellers går det i Norges lover.
Postet 24-04-23 kl 15:50 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no