Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 26-04-23 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter nå her og skriver. Drøfting denne gang og jeg blir så utmattet av min egen stemme.

Snart skal jeg kjøre ungdommen avgårde til hospitering. Det er en god morgen i dag, det hjelper på energinivået.
Postet 26-04-23 kl 08:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Prøver å motivere meg til å komme meg ut døra. Det går mest i vurdering av heldagsprøver for tida, men også arbeidskrav til studiet som skal inn søndag og litt ekstra arbeidsoppdeag for fylket. Snart prøvemuntlig i norsk og tysk, hjemmeeksamen for meg sjøl og sensur av norskeksamen. Sikkert muntligparti også. Gleder meg til 21. juni når fellessensuren er unnagjort, for å si det sånn ...
Postet 26-04-23 kl 09:08 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Kontorkontor. Og når jeg har kommet inn og ser på solen så kan jeg innbille meg at det er vår. I realiteten er det surt og kaldt ute. Men jeg håper at det ordner seg.


Jeg har kaffe, musikk på øret og en stor og litt innviklet sak jeg skal gyve løs på. Det er faktisk modellen for en god dag.



Ingen planer etter jobb. Så jeg skal trene og så skal jeg hjem og være alene. Og det er slettes ikke det verste kjenner jeg.
Postet 26-04-23 kl 09:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Her er det kaldt, og fint. -2 grader og sol, da jeg sykla til jobb. Glad jeg har piggdekk på ...
Postet 26-04-23 kl 09:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det er greit nok at det snør i april, men den skal da ikke legge seg?! Snøen fra igår lå fortsatt i morges, og hadde fått hjelp av et par kuldegrader så det knaste under beina. Godt å ha kommet seg til byen hvor det er bart!
Postet 26-04-23 kl 09:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er godt fornøyd med meg selv i dag. Knerten leste til T-matte-tentamen i går, og mente at det slett ikke var noen hjelp i meg. MEN; jeg tok det faktisk på strak arm, og fikk hjulpet ham masse. Og ikke var jeg like kranglete som faren hans ... men ... kanskje litt utålmodig når han gjorde åpenbare slurvefeil.

I dag skal jeg trene etter jobb, og så må jeg komme meg på stoffbutikken for å forberede syhelg. Syhelg er de beste helgene, og denne gangen får vi en bonusdag.
Postet 26-04-23 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har tatt selfie med russ i skinnende blank russedress i dag. Observerte mange søte russ da jeg kjørte mannen på jobb også, og kjente et usynlig bånd til russemammaen som tok bilde av og klemte sin egen russ med venninne på vei inn på skolen. Jeg blir rent rørt. De begynte jo nettopp på skolen liksom.
Postet 26-04-23 kl 09:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Startet dagen ekstra tidlig idag. Var i stallen 06.00 for å gi medisiner, deretter innom jobb for å hente laptop, så rett på trening. Nå igang med møter.

I ettermiddag er det ut på tur igjen. Møte i Wien i morgen, før rett på familiehelg i Køben
Postet 26-04-23 kl 09:59 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Så noen nyslåtte russ i dag, jeg også. Tenk så stolte de er . Tenkte plutselig på at det allerede var to år siden poden var russ. Det var jo nettopp!
Unner de alle en kjempefin russetid!
Postet 26-04-23 kl 10:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Startet dagen med å forsove oss. Ble tull når oppmøte plutselig var på et annet tidspunkt.
Guttungen kom seg da avgårde rimelig kjapt. Jeg skal jo ingen steder.
Postet 26-04-23 kl 10:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nå er finværet kommet tilbake, jeg er frisk igjen, forholdsvis, og det betyr at jeg ikke kan utsette hagearbeidet lengre.

Det er det verste jeg vet!
Postet 26-04-23 kl 11:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I Bergen sludder det igjen.


Jeg har en klesvask som har hengt ute siden helgen. Jeg har hele tiden tenkt at det kom til å gi seg sånn at den kom til å tørke. Men nå gir jeg opp. Når jeg kommer hjem i dag må den vasken inn så den får tørke.
Postet 26-04-23 kl 12:02 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no