Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 16-06-23 kl 06:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Siste jobbdag på en stund, bare noen møter og en felleslunsj unna. Fin fredag! Jeg er spent på togtur senere i dag, tipper det enten er veldig varmt eller nokså kaldt i kupeen.
Postet 16-06-23 kl 07:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Har ikke fått sove i natt - blir veldig varmt i leiligheten (murbygg) Tenker jeg skal rote frem noen vifter i løpet av helgen.
Postet 16-06-23 kl 07:50 av him him er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen og god fredag!
Jeg har hatt hjemmekontor/avspasering hele uken og begynner å kjenne meg som et menneske igjen, det har vært fantastisk å kunne ha jobbet og fått bort saker som har hengt over meg lenge på morgenene og kunne gått ut å nytt solen når den er kommet på terrassen. Noe av det lureste jeg har gjort på lenge.
Postet 16-06-23 kl 07:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God fredag! I dag har jeg ikke lenger barn i grunnskolen.

Avslutningsbonanza i går, først for tiendeklassingen og så for eldste, som er ferdig med vgs. Begge skal jobbe i sommer, så ferien i år blir nok ganske annerledes enn tidligere.

Jaja, til arbeid i badstua! Eller produksjonslokalet, som det het før varmen slo inn. :svett:
Postet 16-06-23 kl 08:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Avslutningsseremoni for eldste i går. Jeg tåler altså ikke felles avsynging av "Til ungdommen" på slike høytidelige seremonier.

Bonus var at jeg fikk treffe de hemmelige skolevennene etterpå. Veldig søte folk.
Postet 16-06-23 kl 08:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Siste skoledag for yngste, siste arbeidsdag før ferien for meg. Det preger stemning og motivasjon. Jeg burde også kjøpt godteri, kjenner jeg. Men heldigvis har jeg litt møter i dag, som gjør at dagen forhåpentligvis går unna. Eldste har ikke skole i dag, så hun sover. I ettermiddag skal vi ut og spise sammen med kjæresten, det blir bra.
Postet 16-06-23 kl 08:25 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor i dag. Jeg er skikkelig hønemor og skal følge opp han som skal ha muntlig eksamen i dag kl 12. Vi har nå snakket på haltende tysk i to dager, og håper at noe av det har gått inn.

Det skal blir veldig godt med helg når han er ferdig.
Postet 16-06-23 kl 08:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Siste skoledag. Og ein halv time kjem klassen og skal me avslutte med klubb, kviss og is i Hagen min. Det er koselig. Etterpå er det hotelllunsj og avslutning for alle tilsette. Og så er det a. etter det
Postet 16-06-23 kl 08:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

På Schipol og vei hjem. Måtte stå opp klokken 4 for å rekke første fly. Føler meg fremdeles litt groggy, men fikk sovet litt her i loungen

Når jeg kommer hjem er det rett på sprangstevne. Der blir jeg nok værende hele helgen Vinklubb i kveld - gleder meg.
Postet 16-06-23 kl 08:48 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har både kiropraktor og fysio i dag. Pizzadeig står til heving og første vasken er i gang.
Passer på å vaske store ting nå som det er så fint tørkevær. Har ikke tørketrommel nemlig.
Postet 16-06-23 kl 09:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Her har også ferien startet for skolebarnet, neste stopp er videregående.
Jeg skal på sommerfest med jobben, så jeg sitter i et lokale med ballonger og oppblåste badeleker i taket.
Postet 16-06-23 kl 09:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Her er det skole for 9.klassingen til 23.6, vg2 eleven slutter 22.6.

Varmt her i sør, solen steiker, men det er deilig, klager ikke.
Postet 16-06-23 kl 09:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Begge mine er ferdig. Dvs egentlig ikke eldste, men han er borte i dag
Postet 16-06-23 kl 10:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er på jobb. Bare 28° på kontoret mitt. Og jeg er på den kjølige siden av bygget. Sommerfest i kveld. Det blir fint!
Postet 16-06-23 kl 10:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det ikke skoleslutt før neste torsdag, så vi prøver fortvila å holde elevene på skolen. Både lærere og elever sliter med motivasjonen.
Postet 16-06-23 kl 10:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Siste skoledag neste torsdag her også. Han på videregående har stort sett ikke fulle dager og mandag skal de på fjelltur. Han ungdomsskoleeleven har har hatt tentamener denne uka og 2 turdager(som han ikke har vært med på pga sykdom) I neste uke er visst planen telttur.

Jeg er på plass på kontoret, startet dagen med jobbintervjuer på teams og det gjør jeg hjemmefra.
Postet 16-06-23 kl 10:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg har fått brillene mine! Veldig trist at de som undersøkte meg og hjalp meg å velge dem ut, nå er permittert pga brannen. Men håper de finner et nytt lokale snart. Det krever litt tilvenning dette her, men jeg tror det skal bli bra å ha progressive briller!
Postet 16-06-23 kl 11:40 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten har overlevd muntlig eksamen og fikk samme karakter som i standpunkt, så nå er vi lykkelige.
Postet 16-06-23 kl 12:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Vilt varmt her også, varmere ute enn inne. Har bikket 30 for en god stund siden. Sommerfest i en kolonihagehage i går for Oslogjengen vår, veldig hyggelig! Litt bratt dag i dag men det får man vel tåle.

Skolen til yngste har siste skoledag i dag, mannen skal jobbe på mandag også. Men for yngste fortsetter det med full rulle neste uke, oppkjøring til NM med skolekorpset, og så sommertur utenlands fra neste søndag. Eldste flytter hjem for sommeren på søndag, han skal jobbe i 8 uker her i nærheten. Blir kos, og så har vi samtidig kattepasser i ferien!
Postet 16-06-23 kl 13:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Varmt og deilig her også, men med den friske sunnmørslufta. Det blir ikkje betre. Litt keisamt å vere sylte forkjøla i varmen, men køyrer på med diverse remedier så går det bra.

Hadde håpa å få normalstemme til i morgon. Då skal eg halde festtale på navnefest i kulturhuset, og det er kjekkast med ei klår og god røyst. Det er uansett stas og eit ærefullt oppdrag, så eg gler meg.
Postet 16-06-23 kl 13:21 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Så flott at det gikk så bra, Tjorven!
Postet 16-06-23 kl 13:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har sju norskeksamener igjen å sensurere.
Postet 16-06-23 kl 21:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
17, her - jeg skal sitte i natt til jeg er ferdig. Vil ikke ha mer retting i helgen.
Postet 16-06-23 kl 21:19 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no