Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 02-07-23 kl 06:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God morgen! Jeg skal snart pakke mat og den siste bagasjen samt hunden inn i elbilen og starte på en firedagerstur sørover til Oslo. Masse sommerfugler. Men gleder meg mest.
Postet 02-07-23 kl 08:41 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi pakker også, jeg skal bare ekspedere det siste lasset med jobbepost og sette på fraværsmelding, så blir det F!
Postet 02-07-23 kl 08:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Litt fuktig fest på plassen her i natt, foreløpig bare jeg som er oppe. Tror det blir en rolig dag før vi skal hjem en tur i kveld for litt klesvask.
Postet 02-07-23 kl 10:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skal visst være vått ute i hele dag. Og resten av uka. Helt greit egentlig.
Skulderen er blitt verre igjen. Og først nå ser det ut som blåmerkene kommer.
Postet 02-07-23 kl 11:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Her var det meldt regn, men foreløpig er det sol. Naboen rigger til familiefest i hagen. Har satt på en vask og badet trenger å vaskes.

Får datteren hjem fra Oslo pride i dag. Gleder meg til å høre hva hun har opplevd.
Postet 02-07-23 kl 11:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Låg til 12, enda SoMe fortalte at dagen stilte strålande og strøken nok ein gong.
Deilig og varmt i solveggen, får virkelig aklimatisert meg før Spania om fire veker.
Postet 02-07-23 kl 12:26 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det var meldt regn her, og det ble regn. Fint at man kan stole på noe. Har fått gjort litt reint i huset i hvertfall. Og ellers tror jeg ikke jeg skal utrette særlig flere mirakler i dag.
Postet 02-07-23 kl 13:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Leser bok, jeg. Snart vaske badet. Deilig med rolig dag og få planer.
Postet 02-07-23 kl 15:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
F1 på TV'en og TDF på PC'en.
Og bok på mobilen.
Postet 02-07-23 kl 15:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Høres ut som et spennende og artig prosjekt, Heilo! Håper du oppdaterer oss underveis på turen!

Jeg har hatt arbeidshelg, og kombinasjonen seinvakt-tidligvakt blir aldri en favoritt. Men nå blir det taco og litt forsinka lørdagskveld!
Postet 02-07-23 kl 16:24 av Pingis Pingis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no