Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 04-07-23 kl 06:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
På plass på kontoret igjen. Fire dager til F, nå kjenner jeg at den trengs.
Postet 04-07-23 kl 08:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Samme status som deg i dag, celebelen.
Postet 04-07-23 kl 08:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Samme status her også tror jeg.
Kledd på meg ordentlig i dag. I går satt jeg frøs.
Postet 04-07-23 kl 08:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det regner med tyngde her i dag og det begrenser kystlivet litt. Jeg skal straks ut for å kjøre ungdommen til sommerjobben.
Postet 04-07-23 kl 08:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Dårleg søvn her i natt, sikkert pga stress i systemet. Har fullt program med bursdagsfestival for dagens 16-åring. Kunne laga ei enklare feiring, men av diverse årsaker velger vi å strekke oss litt ekstra. Eller vi og vi, eg opplever vel ikkje ei massiv dugnadsånd i heimen. Viktigste er at dagen blir fin, utan motbakkar for bursdagsbarnet.
Postet 04-07-23 kl 08:32 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra sykehuset. Planen var 4 dager jobb denne uka, så f. Men så ble det halv dag, legetime og sprukket blindtarm på mellomdatter. Så da får vi ha litt mor/datter tid her et par dager. Jaja.

Gratulerer med 16-åring Syrinx!
Postet 04-07-23 kl 08:32 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på celebelen, Fintdethei og star.

I går gikk hele dagen rett i feriemodus. Egentlig er jeg fornøyd med at de to siste ukene har vært super-konstruktive og -effektive. Må se om jeg finner igjen inspirasjonen til siste innsats disse dagene.

Og masse god bedring til pasienten Dali.
Postet 04-07-23 kl 08:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarnet, Syrinx! Og riktig god bedring til mellomdatter med sprukken blindtarm. Ikke bra!

Jeg våkna snufsete i morges. Nok en som frøys på jobb i går melder seg. Så i dag er jeg bedre kledd. Her er også nedtelling i gang, men fredagen føles langt unna akkurat nå. Jeg er motivasjon på bunn-nivå. Jeg er sliten. Det har vært en veldig travel vinter og vår og nå er det litt nok.
Postet 04-07-23 kl 08:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Østerdalen ble forsert igår og nå er vi på plass på kolsås. Skal låne huset til venninne i to uker. Vi er så heldige for vi har hvert år ferie i oslo/bærum og kan bo gratis. Vi har et par/tre vennepar som alltid låner oss hus for en av dem er alltid borte. Så når vi kjører ned og bor gratis blir det forholdsvis rimelige ferier og vi kan bruke penger heller på å spise ute, tusenfryd og slikt. Nå skal jeg snart hoppe på banen og møte min bror for kaffe som er en snartur her for et jobbintervju.
Postet 04-07-23 kl 09:07 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen! Har kaffe, det regner ikke. 4 d igjen til f.
Postet 04-07-23 kl 09:07 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på båt fra Oslo til København. Det sjøet ganske mye i går kveld/natt, men vi klarte oss helt fint. Det ble en fin tur.

I dag skal vi oppleve København og i morgen skal vi spise danske smørrebrød før Coldplay-konsert. Jeg har tro på at dette blir skikkelig fine dager. (Jeg må bare stenge av den delen av hjernen min som roper høyt og kontinuerlig at 1DKK = 1,6 NOK. :skrekk: )
Postet 04-07-23 kl 09:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
God bedring til datter, Dali! Håper hun kommer seg fort!
Og gratulerer med 16-åring, Syrinx! Håper det blir ei fin feiring!

Jeg jobber halve dager denne og neste uke, det føles ganske luksuriøst. Og siden de fleste andre på jobb har tatt ferie, så er det litt hjemme-alene-fest, så jeg gjør bare de arbeidsoppgavene jeg har lyst til å gjøre!
Postet 04-07-23 kl 09:23 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Vi skal også på Coldplay, Tjorven. Men heldigvis ikke før neste uke. Så vi satser på at det ikke oppstår komplikasjoner så vi må avlyse. Jeg lukker øynene for hotellregningen i Gøteborg, steike de vet å skru opp prisene.
Postet 04-07-23 kl 09:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn F på andre (hver-)dagen. :kvitre: I dag tror jeg at jeg skal handle litt planter, og så skal håret få en sommerklipp. Jeg trenger nye joggesko også, så det kan også bli av. Blir det tid til overs, er biblioteket neste. Noen som kan anbefale noe sommerlektyre? :regnværsdag:
Postet 04-07-23 kl 09:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til Dali-datter og gratulerer med dagen til Syrinx-barn!

Jeg har hjemmekontor, det er veldig sjelden jeg har det en hel dag nå for tiden, så da er det i grunnen bare deilig. Fire dager til en uke f fulgt av en uke jobb og så mer f.
Postet 04-07-23 kl 09:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
God bedring til datteren din, Dali
Gratulerer med 16-åring Syrinx

Ferie, men hjemme. Har regnet i natt. Våknet med litt sår hals, får kle meg bedre.

Ingen planer, men vinduene trenger en vask, har konfirmant i august, og jeg skal se om sønnen pusset sølvet bra nok da de hadde jobbedag på skolen forleden.
Postet 04-07-23 kl 10:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Typisk Sunnmørsvær ute. Lave skyer, regn og solgløtt om hverandre. Jeg skal gå ned i gata for å se etter badetøy i den ene butikken her. Kanskje innom polet for noen sommerdråper også? Og en sportsbutikk for å se på joggesko. Og da har jeg vært i alle butikkene i bygda. Nesten.
Postet 04-07-23 kl 10:31 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring til datteren din, Dali! Kjipe greier midt i sommerferien.
Og gratulerer med 16-åringen, Syrinx

Jeg nyter livet med jobb på dagtid og ingen planer+tomt hjem på fritiden, synes det er helt utrolig deilig. Og nå skinner sola igjen og jeg har fin kjole på, så jeg skynder meg å jobbe og gleder meg til etterpå, når jeg kan flakse ut herfra
Postet 04-07-23 kl 10:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
God bedring til datteren din Dali.
Dagen startet elendig her, våknet med migrene, men i dag kunne jeg sove litt til. Oppstart med antidepresive som forebyggende for migrene har virkelig ikke fungert, jeg har allerede startet nedtrapping. Å våkne med migrene eller få det i løpet av den første halvtimen våken ser ikke jeg på som forbedring. De tar bivirkningene av blodtrykksmedisinene jeg tar som forebyggende også da...
Postet 04-07-23 kl 12:37 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 16-åringen, Syrinx.
Og god bedring til datteren din, Dali!
Postet 04-07-23 kl 13:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Takk og takk for gratulasjonar.

Eg er straks ferdig med kaker og mat, så er det berre å shine litt før gjestane kjem. Det er enda nokre timar til.
Postet 04-07-23 kl 13:55 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Pøsregn ute! Fått handlet drikke til konfirmasjon i august, må bruke været til noe.
Postet 04-07-23 kl 14:57 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no