Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 14-07-23 kl 06:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Mann, eldste og jeg er i bilen. Vi skal gå hytte til hytte i Langsua. Spent på dette…
Postet 14-07-23 kl 07:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
På jobb, heldigvis regn ute. Brukte hele gårsdagen til å gjøre sånn "diversearbeid" (ok, ett unntak), men må kanskje gjøre noe fornuftig i dag.
Postet 14-07-23 kl 08:18 av him him er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Sitter på verandaen i Sydenland og tror det blir for varmt å gå ut i sola i dag, det er helt intenst varmt allerede før klokka 10.
Egentlig er vi bedt i bryllup her i dag (sikkert sammen med 500 andre, alle er velkomne),men jeg har egentlig ikke med fin nok kjole.
Postet 14-07-23 kl 08:49 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Siste feriedag, været er bra!
Postet 14-07-23 kl 09:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er nå halvveis i ferien, og hadde det ikke vært for at overskriften på denne tråden var «fredag», så hadde jeg ikke hatt peiling på hvilken ukedag det var. Og da tenker jeg at jeg har skikkelig ferie.

Vi er i syden, og det er veldig, veldig varmt. Planen for i dag er pedikyr og litt bading. Ellers skal vi ta livet med ro og drikke nok væske. Vi har et helt hus med grei gjennomtrekk og AC hvis vi vil. Så det er ikke oss det er synd på.
Postet 14-07-23 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Siste dag før ferie i dag. Det føles litt surrealistisk at jeg skal være borte fra denne stolen i 4 uker, men jeg venner meg nok til det raskere enn jeg tror
Postet 14-07-23 kl 09:58 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Siste dag før ferie.
Ingen planer om all verdens jobbing, men har akkurat brukt 1 time på å sammenligne tall. Som ikke stemmer.
Postet 14-07-23 kl 10:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Første ferieuke er snart historie. I dag er det meldt relativt fint vær.
Postet 14-07-23 kl 10:15 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hjemmeferie, som er noe jeg elsker. La meg før 9 i går etter null søvn natta før, men sov 10+ timer i natt og føler meg tipp topp. Skal snart trene, og etterpå blir det forberedelser til 30-årsfeiringa til nevøen min i morra.
Postet 14-07-23 kl 10:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 14-07-23 kl 10:47 av Stompa
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag fra hytta. :kvitre: Knallfint ute, og varmt, men ikke for varmt. Vi skal straks i gang med frokostlaging til våre to barn med sine respektive kjærester.
Postet 14-07-23 kl 10:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nest siste dag i sydenlandet. Mallorca virker forskånet fra hetebølgen. Her har det vært helt fin «sydenvarme» hele uken. Vi har vært heldige sånn.
Unner alle hjemme noen solstråler!
Postet 14-07-23 kl 11:02 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Hjemmeferie her også. Det vil si, jeg har jobba litt, men det var temmelig frivillig, da. Og så har jeg laga en slumperundstykkedeig, sånn at de i husstanden som setter pris på sånt og tåler gluten, det vil si bare meg, kan nyte nybakte rundstykker til lunsj.
Postet 14-07-23 kl 11:18 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tror hjemmeferie er gøyere hvis man har valgt det selv. Dette er første året på lenge jeg er noe annet sted enn hjemme mesteparten av ferien og jeg merker jo at jeg slapper av på en helt annen måte.

Vi skal på motorsykkeltur i dag. Det blir bra!
Postet 14-07-23 kl 11:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kjør forsiktig, Blondie!

Spist frokost nå, nyter ferie og slaraffenliv.
Postet 14-07-23 kl 11:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Fløy fra 39° i Malaga i går, svipptur nedom Oslo, og landet til slutt i 13° og pissregn i Bergen. Været i dag er slett ikke så verst, og deilig med frisk luft.
Planen for dagen er en tur på biblioteket og butikken, ellers bør det vel kjøres noen vaskemaskiner.
Postet 14-07-23 kl 11:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjemmekontor, kun to arbeidsdager pluss denne fra F. Blir godt med feire men er ikke superexcited, skal 4 dager på fjellet i det som ser ut til å bli minusgrader og slush, så resten av tiden nesten på Vestlandet, hyggelig men uten stor wow-faktor. Sånn er det jo noen ganger. Ferie blir bra uansett! Men først en helg med regnvær, utenom i dag, nydelig dag her øst.
Postet 14-07-23 kl 12:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Fjorten grader og overskya her, og jeg skal til tannlegen. Jeg gruer meg sånn, men jeg må gjøre noe.
Postet 14-07-23 kl 12:46 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Tilbake etter en fantastisk Coldplaykonsert. Det er langt, dyrt og en smule strevsomt å reise Trondheim-Gøteborg-Trondheim på 2,5 døgn, men alle var enig i at det var verdt det.
Neste post blir tur til vestlandet og deretter en uke i det varme sydenlandet.
Postet 14-07-23 kl 12:46 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Det er sol og vakkert ute, men jeg har selvfølgelig fått migrene. Anfallet stoppet med medisin, men føler meg likevel for groggy til å nyte været skikkelig.
Postet 14-07-23 kl 15:15 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
I dag skulle være det fineste været på en stund. På turen min forvilla jeg meg inn i en svært lokal regnbyge, som var der på returen også.
Magisk å komme til toppen som er imne i en sky, så snur jeg meg litt rundt og vipps er skyen borte, og toppene er godt synlig, og det var god utsikt. Nå skal det sies at jeg er plaget med høydeskrekk, så jeg registrerte at jeg kunne se at det var utsikt.
Postet 14-07-23 kl 17:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Og der klm finværet.
Postet 14-07-23 kl 18:08 av annemede annemede er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.