Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 21-09-23 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! Jeg har fått første kopp kaffe og en prat med tidligkollegene. Klar for en ny dag på kontoret, akkompagnert av regn.
Postet 21-09-23 kl 08:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag. Det er mange uker siden sist. Det er vidunderlig fredelig.

Jeg skal lese to rapporter, og forhåpentligvis bare rette skrivefeil/oversettelser. Jeg håper i hvert fall det. Men jeg må slutte å få så himla mange e-post.
Postet 21-09-23 kl 08:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tidevis regn her og, og skal snart hente min tredje kopp med kaffe. Sånn er det å ha lærling som trenger litt hjelp med vekking. Da blir det tidlige morgener.
Postet 21-09-23 kl 08:24 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har også hjemmekontor i dag og har benyttet ekstratiden til å sove lengre og ligge litt lenger i sengen. Men nå er jeg i gang og skal få ut en masse saker. Må bare drikke litt mer kaffe først.
Postet 21-09-23 kl 08:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Martis: Det er ingen lærling hos oss, men knerten begynner nå en helt time tidligere på skolen enn han gjorde i fjor, og det er mye lenger reisevei. Så jeg må også vekke om morgenene nå. Men jeg er uansett tidlig oppe, så jeg vekker etter at jeg selv har fått unna en del ting.

Snuppa har jeg ikke vekket siden tidlig på barneskolen, så det er forskjell på unger.
Postet 21-09-23 kl 08:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor her også i regnværet. Våknet med vondt i hodet, og paracet har ikke hjulpet...
Postet 21-09-23 kl 08:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kontorkontor her. Det regner og blåser ute, men er vilt mildt! 16 grader da jeg sto opp halv seks. Jeg har derfor kjole på og har gode elever som er smarte nok til å gi komplimenter.
Postet 21-09-23 kl 08:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor; vært alene hjemme snart et døgn. Litt utfordrende når jeg bruker krykker, men jeg har fått laget meg frokost og kaffe.

Sykehuset om en times tid; håper å få av gipsen og være et skritt videre.
Postet 21-09-23 kl 08:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor her også, og jeg startet dagen med å sove litt vel lenge ... Hepphepp!
Postet 21-09-23 kl 09:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter også hjemme, men ikke mye jeg skal gjøre.
Høres ut som det blåser ganske bra ute. I kveld er det kamp.
Postet 21-09-23 kl 10:05 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor her også. Jeg hadde time hos legen i morges og det er ca. fire minutter hjemmefra, så da er det jo bare tull å dra på kontoret.

Nå skal jeg være veldig flink til å få unna mye jobb som har måttet vente. Her er det fred og ro i dag.
Postet 21-09-23 kl 10:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Legen min har initiert møte med NAV og det skal vere i dag. Eg kjenner innhaldet, men er skikkelig urolig inni meg. Det hjelper ikkje nevneverdig at det låg tapt anrop frå NAV då eg kom ut av dusjen i sta.
Postet 21-09-23 kl 10:23 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Lykke til med leger og nav, Syrinnx og millact.

Jeg har kontor-kontor og vakt og burde vært hjemme med migrene, men prøver å holde ut til kl. 16 med tusen ibux. Trodde dette skulle gå over, men
Postet 21-09-23 kl 10:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har jeg fått svar på det jeg lurte på hos NAV. Jeg syns jeg er oppegående, men søknadene de har er ikke akkurat tydelige.
Legetime om 2 timer
Postet 21-09-23 kl 11:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Takk Appelsin! Tilbake fra sykehuset nå; litt skremt bare. Møtte en relativt ung lege som virkelig ikke hadde peiling! Godt det kom en sykepleier og korrigerte alt det han sa. Jeg har lest meg opp de siste ukene så jeg vet hva gangen i avrevet akilles sene er, men det gjorde tydeligvis ikke han. Jaja. Nå har jeg på en diger ortose og får ikke kjøre bil, så satser på hjemmekontor en god stund fremover. Gleder meg enormt til en god dusj i ettermiddag.

God bedring, Appelsin!
Lykke til hos legen, Star! Og håper Nav biten ordner seg Star og Syrinx.
Postet 21-09-23 kl 12:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
3 ulike skoleklasse møtte jeg på vei ned til legen (går). Husket jeg det jeg skulle ta med? Neida.
Postet 21-09-23 kl 13:18 av star star er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Takk for omtanke. Møtet er unnagjort og det var ei positiv oppleving. Kort oppsummert kan eg no stole på at eg har NAV i ryggen og at eg får tid til å konsentrere meg kun om å bli frisk utan å kjenne meg jaga og mistenkeliggjort av dei. (Eller, dei og dei... av einskilde tilsette der er vel riktig å seie.)

No skal eg vrenge av meg utsveitta kle, kroppen reagerer heftig på stressa situasjonar, og dra på kafé med ei venninne.
Postet 21-09-23 kl 14:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Og så må eg seie at eg les om og tenkjer på liv og levnad som foregår rundt i landet hos flotte fp-arar. Dokker er jammen fine, ein bukett av dei beste Internettet har å by på.
Postet 21-09-23 kl 14:40 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Her gikk yngste på skolen i dress. De skulle ta klassebilde og temaet var bryllup. Han hang lenge med i kampen om å være brudgom, men de fant ut at han var for lang. Han er derfor i bandet og stiller med saksofonen.

Jeg har fått unna en hel haug med strenge brev. Effektivt når lærerne og elevene har aktivitetsdag. Nå er jeg på vei til Praha.
Postet 21-09-23 kl 16:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Kos deg i Praha, Blånn!
Postet 21-09-23 kl 18:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: min gikk også på skolen i dress, men der var temaet mafia.
Postet 21-09-23 kl 18:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no