Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 06-10-23 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i regnværet. De andre dro på bruket i går, så jeg er helt alene hjemme i dag.
Postet 06-10-23 kl 07:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Litt utladet etter en hard uke, men nå var begravelsen i går, så da kan vi gå videre. Skal bli godt med helg nå.

God morgen forresten.
Postet 06-10-23 kl 08:01 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Er dritlei allerede Jeg sitter og skal fakturere mot kunde, og der har de luringene gjort det slik at en bestiller jobb og en godkjenner jobb. Disse to er overholde ikke kordinert, så det blir så mye tull. Skal ha to møter i dag, og kjefte. Om ikke annet får jeg ut litt frustrasjon, vil jeg tro
Postet 06-10-23 kl 08:06 av him him er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, gårsdagen var fin, jeg håper at morgendagen også er OK.
Postet 06-10-23 kl 08:08 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gårsdagen var veldig fin og stemningsfull, og en koselig minnestund etterpå med 60-70 mann. Fikk snakket med mange jeg ikke har sett på flere år.
Postet 06-10-23 kl 08:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på kontoret, men lurer litt på om jeg skal dra til legekontoret i stedet. Jeg hadde hjerteflimmer igjen i natt og føler meg ikke så veldig i form. Heldigvis er det straks høstferie.
Postet 06-10-23 kl 08:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra at det var en god opplevelse Sissel. Jeg håper at du får en avslappende helg.

Og god bedring til Blondie.

Jeg er på kontoret. Det er grått og regn ute og jeg har masse som skal lande. Men, i morgen er jeg på vei til sol og varme og det skal bli deilig.
Postet 06-10-23 kl 08:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Vel blåst Sissel. Godt å lese at det ble en fin dag, velfortjent helg rett om hjørnet.

Jeg lader opp til familieselskap for yngste. På grunn av diverse reiseplaner blir det fredagsfest. Det er litt hektisk, men samtidig greit å få unna.
Postet 06-10-23 kl 08:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Øs pøs ute, eg skal treffe ei venninne til lunsj i byen. Det blir fint.
I kveld skal vi i 50-årslag. Rykta seier at eg har kome på bord med ei som eg gjekk i klasse med på lærarskulen, så det blir veldig trivelig i så fall. Det er ikkje kvart år vi ser kvarandre.
Postet 06-10-23 kl 11:18 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Kommet vilt mye snø på fjellet i natt. Glad for vinterdekk, men undrer meg fortsatt på om bakken blir for bratt - og om nedbøren fortsetter som snø eller slår over til regn. Yr blir ikke enig med seg selv.
Postet 06-10-23 kl 11:46 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vått her visst.
Jaja. Pizzadeig hever, har handlet og ryddet litt. Men burde gjort oppgave.
Postet 06-10-23 kl 12:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på kontoret og planlegger å ha litt kort dag på en fredag.

Jeg har fått en veldig, veldig, veldig god nyhet i dag, så jeg svever litt her og fryder meg.
Postet 06-10-23 kl 13:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no