Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 10-10-23 kl 06:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar

Buss for tog og to dager i storbyen venter.
Postet 10-10-23 kl 07:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Ikke helt i form i dag. Får bare holde ut - blir en lang dag før jeg endelig setter kursen hjemover rundt midnatt. Heldigvis ikke så mange 'tunge' møter. Kun ett kundemøte. Har vært bortreist i 10 dager, så nå skal det bli godt å komme hjem.
Postet 10-10-23 kl 07:15 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ja da skjønner jeg du vil hjem, løve.
Trøtt som en strømpe etter en dårlig søvn-natt.

Men vel, litt kaffe og litt frokost ved pc’en nå, så begynner straks møter og dagen er vipps ferdig.
Postet 10-10-23 kl 07:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Sitter på kontoret og venter på barista som skal sørge for en ekstra god morgen. Det finnes verre måter å starte en tirsdag på.
Postet 10-10-23 kl 08:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Dårlig søvnnatt her også; men ankelen er bedre i dag tror jeg. Har kaffe og sol på hjemmekontoret, så det skal vel gå.

God tur hjem, Løve og god bedring!
Postet 10-10-23 kl 08:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg har blitt syyyyhyyyk! Det har vart siden lørdag, og jeg begynner å bli lei. Men det begynner heldigvis å letne nå. Men hvordan klarte jeg å gå klar av mannens 2 runder med forkjølelse i august, og så plutselig blir jeg smittet utenfor hjemmet nå??
Postet 10-10-23 kl 08:52 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gjort meg fortjent for noe av det ekstra jeg er kompensert for.
Nå skal jeg lese før fysio om noen timer.
Postet 10-10-23 kl 09:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen, lenge siden jeg har vært her i stuggu nå! Fortsatt noe døgnvill etter en uke i byen som aldri sover, det var magisk, varmt, høylydt, folksomt og fantastisk! NY. Høsten er her for alvor, frost på natten og litt stor overgang fra sommer forrige uke, men jeg forsøker å like høst, så yey!
Postet 10-10-23 kl 10:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God formiddag.
Har vært våken siden 7.30 og ikke gjort det skapte grann utenom å hekle, snakke med legen og hekle litt mer. Har lyst til å bake noe, men vet ikke hva. Jeg har nedtelling til fredag og tur til venninna mi i Sverige...bare en jobbe dag før det. Her er været surt og kjølig så det frister ikke med tur ut egentlig.
Postet 10-10-23 kl 10:16 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God formiddag. På hjemmekontor - blir kontordager i morgen og torsdag eller fredag.

Kaldt i huset i dag, så varmepumpa går for fullt. Tror den må støvsuges i ettermiddag, for jeg føler ikke at den gir den varmen jeg forventer.
Postet 10-10-23 kl 10:20 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er helt på felgen og aner ikke helt hvordan jeg skal takle det eller hvorfor jeg kom dit.
Postet 10-10-23 kl 10:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God tirsdag! Jeg har startet dagen med først 4. dose koronavaksine og deretter influensavaksine - like greit å gjøre unna alle bivirkningene på én gang, liksom.
Postet 10-10-23 kl 11:48 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fersken.



Jeg er fremdeles på ferie i varmen. Men, nå har jeg tatt en liten pause og skal jobbe i noen timer. Ettersom jeg har vært og sett på det stedet der vi skal bade etterpå så synes jeg ikke så synd på meg selv egentlig.
Postet 10-10-23 kl 12:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Arbeidslyst kom til meg, her skal du motstand finne.
Postet 10-10-23 kl 13:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no