Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 01-11-23 kl 06:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

I dag startet dagen altfor, altfor tidlig. Kundepresentasjon klokken 4 er ikke akkurat ideelt, heldigvis skjer det ikke så ofte. Teamet mitt gjorde en flott jobb, så heldigvis ikke mye jeg trengte å bidra med.

Nå er det snart ut på joggetur. Utrolig nok kom det noe snø her i natt - satser på at det snart forsvinner....
Postet 01-11-23 kl 06:36 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sitat fra Bergen Tidende: Til nå denne måneden (oktober) er det registrert 123 soltimer. Snittet er 78 timer. Dette betyr at kontoen er overtrukket med formidable 45 timer. Dette får vi sikkert svi for på et senere tidspunkt». .

Velkommen november, vi er klar til å ga i mot!!
Postet 01-11-23 kl 07:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det er rene julestemningen når jeg går til bussen nå, med nysnø og et par kuldegrader. Og lyset i Oslo sentrum i dag! Det gjelder å treffe akkurat rette tidspunkt å komme opp fra t-banen og se nedover Karl Johan.
Postet 01-11-23 kl 08:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Avdelinga for ubrukeleg menneske melder seg. Eg var så trøtt i går at eg tenkte eg kunne nytte høvet og sovne utan lille pille. Artig påfunn. Då klokka drog seg mot 2 måtte eg gi opp kampen mot tankekøyret og tok ei pille likevel.
Postet 01-11-23 kl 08:55 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også vært på tankekjøret i natt. Knerten som i sine 16 første år har vært verdens enkleste unge har blitt noe så innmari tenåring, og jeg kjenner at jeg er fullstendig i villrede om hvor mye man faktisk skal gripe inn. Hvor giddalause skal 16-åringer få lov til å være?

Jeg har stort og viktig møte senere i dag, men jeg skal bare delta og være til støtte, så jeg kjenner at jeg er ganske avslappet.
Postet 01-11-23 kl 09:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg kom meg i seng en time tidligere enn jeg har gjort i det siste. Det er likevel alt for sent. Ble kronet med hodepine når jeg våknet.
Postet 01-11-23 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg kan fortelle at hotellbooking for en gruppe på over 50 personer i konkurranse med 5000 andre er en umulig oppgave med en portal som kræsjer etter en time.
Postet 01-11-23 kl 11:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fersken, så akkurat noen på FB som beklagde seg over det der. For et kaos!

Jeg er fornøyd med solskinn, selv om julestemningen godt kunne ha ventet et par måneder. Merkelig følelse av mars i november ispedd gult høstløv og påskesol.
Postet 01-11-23 kl 11:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Basert på min snart 16-åring, finnes det ikke grenser for hvor nedrullet gardina kan være. :himler:

Jeg sover dårlig pga smerter, så er litt zombie i dag. Kombinert med lange og intense dager i ny jobb, blir det massivt. (Men jeg har det i det minste veldig gøy)!
Postet 01-11-23 kl 16:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 01-11-23 kl 19:18 av Blondie
Gammel
tink sin avatar
God kveld! Hva var det i luftrommet over Norge i natt? Jeg som normalt sover som en unge lå våken og grublet fra 1-3 i natt. Slappet godt av for det meste, men til slutt måtte jeg opp og drikke melk med honning. I dag har heldigvis en av hodebryene løst seg til det beste. Håper det hjelper på nattesøvnen.

Krysser fingrene for dere andre med tilsvarende utfordringer. Stor sympati til alle som lever med insomnia til hverdags.

Utrolig godt å lese at du har det gøy Blondie, det er så inderlig vel unt.
Postet 01-11-23 kl 18:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Spørs jo hvor du bor. Så ikke noe spesielt på flightradar, men alt er ikke registrert der.
Postet 01-11-23 kl 20:07 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 01-11-23 kl 20:12 av star
Gammel
Hei fra Rotterdam! Reist med 4 kolleger, jeg på krykker, gått i ett siden 0350 i dag morges.

Flyet hjem er kansellert, vi ler, skal blåse bare litt, men jeg har fikset retur hjem fredag morgen via Bergen. Kjipt å måtte utsette min sykehustime fredag, men…
Postet 01-11-23 kl 23:46 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no