Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-11-23 kl 06:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hoster då mye at jeg like gjerne kunne stå opp. Jeg fikk slumra helt til seks, da. Planen for dagen er å bli frisk av denne forkjølelsen.
Postet 18-11-23 kl 08:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Blondie! Jeg våknet litt over 7 og ble liggende, men nå vil jeg ha dusj og kaffe. Tenker å kjøpe varmt, ferskt brød om en stund og overraske ungdommene med.
Postet 18-11-23 kl 08:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring Blondie! Nystekt brød til frokost høres herlig ut millact.

Jeg skal straks stå opp og gjøre morgenyoga og lage frokost til meg selv og tenåringen. Det er prideparade i byen i dag, men jeg tror jeg har kommet frem til at sykemeldt-kroppen skal få bestemme over hodet som tenkte at det må jeg jo få med meg. Tenåringen skal gå med venner.
Postet 18-11-23 kl 09:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God bedring, Blondie!
Lur plan, Heilo, sykemeldte-kropper skal man lytte til.

Jeg er landet i kuldedumpen igjen etter en uke i sol og varme. Det var nydelig med en timeout!

Så er det bare å lade opp som best en kan til mandag (luksus å komme hjem en fredag og ha helgen å forberede seg på).
Postet 18-11-23 kl 09:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har bestemt med for å vere frisk av korona i dag, for i dag reiser eg og kjæresten på hotellovernatting, bursdagsgave fra meg til han. Etter ei veke og vel så det heime, gleder eg meg!
God bedring til alle sjuke!
Postet 18-11-23 kl 09:36 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Årets første julegrantenning i dag. Flere kuldegrader, så håper klarinetten overlever. Gruer meg til neglesprett. Nisselua er akkurat strikket ferdig.
Postet 18-11-23 kl 12:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har vært idiot. Senter på en lørdag, enda jeg dro til det med minst folk. Har brukt opp alt av krefter og psyke.
Postet 18-11-23 kl 13:55 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Har også vært på handlesenter. ca 2 min etter de åpnet. Det funket.
Postet 18-11-23 kl 14:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det tror jeg, annemede. Jeg var alt for sent ute av døra.
Postet 18-11-23 kl 14:40 av star star er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg kommer aldri mer i livet til å oppsøke handelsenter en lørdag i november og desember.

mvh nettshopperen
Postet 18-11-23 kl 14:56 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis: Fikk akkurat mld fra venninne at kjøpesenterne her er fulle også. Kun nettet på meg og særlig nå med krykker.
Postet 18-11-23 kl 15:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Har gjort nokre småærend i lag med mannen og så endte vi på favorittkaféen på ein aldri så liten lunsj også. Fin laurdag.
Postet 18-11-23 kl 15:24 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Det var ikke det at det var fullt egentlig. Færre enn jeg hadde trodd. For meg var det derimot alt for mange. Og visse ting kan ikke tas via nettet.
Postet 18-11-23 kl 15:58 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Jeg blir andpusten av å spise. Tror sykdommen (forkjølelsen) jeg har brygget på har slått ut.
Postet 18-11-23 kl 16:11 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Tenkte å dra på makerspace i dag, men måtte innse at forkjølakroppen heller ville være hjemme. Har sovet og skal snart øagw pizza til gjengen. Veldig digg med en fredelig lørdag.
Postet 18-11-23 kl 16:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Vi og naboen fikk opp julelys i dag. Det ble så fint i mørket.
Postet 18-11-23 kl 18:16 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no