Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 30-11-23 kl 05:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret i dag for ukas første av to pålagte kontordager.
Postet 30-11-23 kl 07:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hviler litt med kaffe og bok før jeg skal ile avgårde til jobb. Det skjer litt for mye for tiden, så jeg må bruke de pusterommene jeg har.
Postet 30-11-23 kl 07:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Husmorsferien eller hva enn man skal kalle det går mot slutten, men jeg skal nyte siste rest så godt jeg kan. Lesing til eksamen i solen og shopping til kvelde er på planen i dag. I morgen er det eksamen og på lørdag flyr jeg hjem igjen. Utrolig godt å kunne unne seg selv slike pustepauser i hverdagen.
Postet 30-11-23 kl 09:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi startet dagen med å feire fersk 16-åring. I år ville hun ikke ha feiring på senga, så det ble feiring ved frokostbordet i stedet.
Postet 30-11-23 kl 09:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det høres helt fantastisk ut, Frøy!

Gratulerer med 16-åringen!

Jeg er på kontoret for nettselskapet har tatt strømmen på grunn av vedlikehold. Jeg må si jeg synes det er pussig å ta strømmen i fem og en halv time på denne tiden av året.

Men på kontoret er jeg og i dag ble det til og med tid til kaffepause.
Postet 30-11-23 kl 09:55 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er på lærerjobben min, det er ikke så ofte jeg er her. Men jeg blir bare til lunsj, så skal jeg på et møte. Ellers er planen å spise ute i kveld sammen med skravleklubben, det blir koselig.
Postet 30-11-23 kl 10:10 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 16-åringen!

Har planer om en tur på senteret. Få gjort unna et par småting.
Postet 30-11-23 kl 10:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 16-åring, Celebelen

Her går det unna, så dagen flyr. Fri i morgen.
Postet 30-11-23 kl 12:51 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no