Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 01-12-23 kl 05:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra en kald Stavanger. På kontoret i dag også. Forhåpentligvis en ikke altfor travel dag, sånn at jeg bare kan slide inn i helga.
Postet 01-12-23 kl 07:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra ladestasjon. Noen syns det var lurt å sette ifra seg en bil nesten tom for strøm i går kveld, så da røyk planen om å komme tidlig på jobb.
Kaldt her også, 9 minus. :brrr:
Postet 01-12-23 kl 07:28 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kaldt i Oslo også! Jeg var på kontoret før 7, og i kveld blir det fjellet. Og der er det enda kaldere.
Postet 01-12-23 kl 07:38 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vi fikk el bil nr. 2 i hus i går, så nå blir det kamp om laderen, og litt logistikk, men vi kommer vel inn i en rytme.
Postet 01-12-23 kl 07:49 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Her er det eksamensdag og nest siste dag i Spania. Jeg er ikke klar for vinter og kaldt!
Postet 01-12-23 kl 08:00 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn.

1. desember kom litt bardus på i år. Jeg hadde liksom fortrengt det litt, men nå er altså adventstiden her. Jaja. Får finne frem adventslys i ettermiddag.
Postet 01-12-23 kl 08:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
1. desember kom litt brått på ja! Det blir liksom en komprimert adventstid når 4. søndag i advent er julaften.

Hjemmekontor i dag. Vi skal tidlig av gårde i ettermiddag. Ute og spise klokka 17.00 og så på julekonsert(-ish) klokka 20.00. Jeg gleder meg og prøver å slippe skuldrene ned på at jeg "bruker opp" en hel kveld som kunne vært brukt til juleforberedelser. I stedet henter jeg frem kontakt med min indre drill-sersjant og skal kommandere mennene i mitt liv rundt hele lørdag og søndag. De er allerede informert om at det blir travelt.
Postet 01-12-23 kl 08:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg avspaserer i dag og skal ha byhelg med en venninne og søstersen. Veldig hyggelig og i morgen skal vi i Palmehaven på julebuffet så da kommer julestemningen! Jeg og søster har en kos-konto vi setter litt penger inn på hver måned så i år brukes noe av den på nærtur.
Postet 01-12-23 kl 08:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med først å åpne en kalender hjemme og så var det felles kalenderåpning i seksjonen min. I år er det besluttet at alle bidrar med noe spiselig, og at vi tar en liten kaffepause på morgenkvisten etter åpning. Dagen i dag tyder på at det kommer til å bli veldig koselig.

Jeg hadde bare ett møte i dag, og det har nå blitt flyttet til neste uke. Så det blir en rolig lesedag på jobb.

I kveld skal jeg ta MR av korsryggen. Jeg løfta noe feil på trening for snart en måned siden, og både kiropraktor og lege mener at det burde vært mye bedre nå. Men jeg har en fot som er "rar" og jeg har overraskende vondt i ryggen fremdeles. Så nå skal det undersøkes skikkelig.
Postet 01-12-23 kl 09:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Tjorven. Jeg har allerede vært på MR i dag. Jeg hadde egentlig time i januar, men hadde heldigvis sagt i fra at jeg var interessert i å bli kontaktet om det kom noen avbestillinger. Telefon i går kveld og MR time nå i morges. Så nå håper jeg på svar om det dumme kneet mitt.



Hjemmekontor i noen timer nå. Jeg var innom Godt Brød på veien hjem fra timen, så nå har jeg godt rundtstykker med brunost og koser meg. Og i ettermiddag reiser alle fire på fjellet. En hyttehelg med bare den nærmeste familien blir helt fantastisk tror jeg. Skitur, spill og god mat.
Postet 01-12-23 kl 09:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg kom til julefestpyntet kontor i dag. Vi skal ha julebord i kveld, og skal ha før- og etterfest i lokalene. Middagen blir et sted i nærheten, men der får vi bare være et par timer mens vi spiser.
Postet 01-12-23 kl 09:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
God bedring til dere med vondter!

Jeg har pynta hjemmekontoret til advent, og koser meg med en ganske stille jobbdag uten de helt store kravene. Julemusikk, sjokolade fra adventskalender, kunne hatt det verre!
Postet 01-12-23 kl 09:49 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Frøy og Tjorven!

Jeg hadde planer, men når kroppen ikke henger med då går det dårlig.

Lager pizzadeig og må rydde litt gør jeg finner bøkene.
Postet 01-12-23 kl 10:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er sikkelig dårlig gjort å legge ut en nesten identisk eksamen som en som er gitt tidligere som vi har hatt tilgang på sensorveiledning på. Så da ble eksamen avlyst da.
Postet 01-12-23 kl 10:33 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Er det mulig, Frøy - må dere ta den på nytt senere, da?
Postet 01-12-23 kl 10:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Så snart som praktisk mulig ja. Det koker litt på Canvas nå, med en smule forbanna medstudenter.
Postet 01-12-23 kl 10:55 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Oi, det er litt av en tabbe, Frøy!

Det er desember. Nisselua og juleøredobber er på (hårbøyle med reinsdyrhorn inne).
Postet 01-12-23 kl 11:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har en dag med avspasering. Den trengtes for jeg sov kjempelenge og våknet med sår hals. Har funnet fram adventspyntet, men foreløpig står den bare der.
Postet 01-12-23 kl 13:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no