Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 5
Kommentarer
|
|
Jeg lurte litt på det, men her er vi.
![]() Hyggelig lunsj med kolleger i dag, ivrig diskusjon er gøy når alle er engasjerte, kunnskapsrike, og saklige. ![]() Ellers er det godt det er helg hvert øyeblikk. Full uke! I mai! I verdens rikeste land! ![]() |
Postet I går kl 12:26 av Nenne
|
|
|
Bedre neste uke, da, Nenne.
![]() Mai, ja. Lurer på når frosten gir seg for sesongen. Foreløpig skraper vi fortsatt ruter på morgenen. Makan! |
Postet I går kl 12:31 av Eia
|
|
|
Jeg var optimist og plantet ut i helgen. Og så snødde det på mandag. Fasit er at kålplanter tålte det, men ikke gresskar.
Squash og bønner får nå herde seg på verandaen på dagtid, men jeg satser på at de kan plantes ut ganske snart. De begynner å bli store. |
Postet I går kl 13:03 av Blå
|
|
|
Jeg var i Grenlandsområdet i går og der satt vi ute uten jakke og så på tulipanenen og andre blomster i parkanlegget.
Ellers er pollenhelvete i gang for eldste, akkurat etter skjema. |
Postet I går kl 15:44 av Fersken
|
|
|
Grått og vindfullt her i dag.
Eneste jeg har orket er å lage pizzadeig (dvs maskinen), ryddet benken der pizzaen skulle bakes ut og så dandert pizza. Ja, og hengt ut flagget. |
Postet I går kl 19:38 av star
|
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (08-05-26)
- Aprilkaffe (01-04-26)
- Marskaffe (01-03-26)
- Februarkaffe! (01-02-26)
- Nyttårskaffe (01-01-26)