Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 10-02-24 kl 05:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Tidlig oppe for å teste formen. Jeg ble syk på onsdag og har fått i meg minimalt med mat siden da. I dag skal jeg hjelpe min gamle mor, så jeg må finne ut hvor mye jeg orker.

Ungene vil møte meg på kafé senere, det er hyggelig (og dyrest for mamma ).
Postet 10-02-24 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Er i Oslo; kaldere her enn hjemme, men jeg er godt kledd. Skal snart møte ungene.
Postet 10-02-24 kl 09:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det 10 grader varmere enn i går, men vi er likevel godt på tosifret.
Rydde litt er planen i dag. Dvs flytte rundt på ting.
Postet 10-02-24 kl 09:39 av star star er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Burde få vekk julegardiner og putetrekk i dag. Og skrive på oppgåva mi. For sjå kva som vert gjort. Det er ikkje så kaldt ute igrunn, men eg har lagt å hakka tenner i natt allikevel. Og det tar tid å tine meg opp.
Postet 10-02-24 kl 12:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er aktiv nå
Gammel
Vi snør ned, igjen. Skikkelig surt ute og blåser. Handlet mat; resten blir innedag.
Postet 10-02-24 kl 12:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg er på en liten kanariøy. Her blåser det og det slår noen elleville dønninger mot stranden her vi bor, men jeg går i shorts og birkenstock.
Postet 10-02-24 kl 14:12 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Oppdatert 10-02-24 kl 14:19 av Pøblis
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter inne og ser ut på snøen som laver ned. Har ikke tenkt meg ut i dag heller. Krykker uten pigger er ikke forenelig med snø.
Postet 10-02-24 kl 14:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det høres deilig ut, Pøblis!

Vi har vært i byen og gått innom Nasjonalmuseet og Astrup Fearnley. Nå er det sen lunsj her hjemme.
Postet 10-02-24 kl 15:13 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg sitter i sofaen og hjemmekontorjobber mens sønnene maler og bygger møbler for meg, i helgen er det største prosjektet at datteren og jeg skal bytte rom + at hun skal få ny seng, og det innebærer litt styr. Sykt flaks med voksne sønner. Nå skal straks den eldste av dem på (betalt) jobb, da, så da får jeg vel trå til litt selv etterhvert også.
Postet 10-02-24 kl 16:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har fått handlet nødvendigheter, vasket klær og sengetøy, tørket støv og støvsuget grundig på tenåringsrommet (tenåringen er ikke hjemme), og nå gått meg en tur av type et skritt frem og to tilbake i snøen. Varm dusj venter, og deretter bare sløving, pizzalaging og sjokoladespising.
Postet 10-02-24 kl 16:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Fyr på peisen og langtidskoking av kjøttgryte på på komfyren. Fin lørdag.
Postet 10-02-24 kl 18:22 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På fjellet og stappmett etter fancy taco. Snart skal jeg tvinge familien til en runde ticket to ride. #koselig
Postet 10-02-24 kl 20:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hatt med meg tenåringene på reker hos min mor, koselig! Nå ser eldste og jeg på bakemesterskapet.
Postet 10-02-24 kl 21:49 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no