Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 30-03-24 kl 05:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er førstemann oppe i et påskeaftenstille hus. Vi er hos min mor. Jeg har tømt oppvaskmaskinen og dekket frokostbordet. Varme rundstykker blir litt tidlig enda, så jeg laget meg en kaffe i mens. Egentlig var det sykt deilig med litt stille egentid nå….
Det sluttet akkurat å plaskregne og håper det blir noenlunde vær et par timer.
Postet 30-03-24 kl 07:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det bare sambo og jeg, vi ser på krim og drikker kaffe. Ungdommen kommer nok etterhvert og vil skal tilberede litt lam mens vi maler noen lister og snekrer noen hyller. Stille påske.
Postet 30-03-24 kl 10:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våknet for 10 minutter siden; trengte å sove!

Ungdommene skal på bytur med venner i formiddag. Jeg skal nok lese bok.
Postet 30-03-24 kl 11:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, her er det full påskesløving som gjelder. Jeg har sovet massevis i natt og så spist langsom påskefrokost. Får kanskje gå i dusjen snart. Det er omtrent ambisjonsnivået.
Postet 30-03-24 kl 11:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skal ut og handle brød; tror det er alt? Kanskje noen blomster. Mulig en tur innom kirkegården også og tenne lys på min fars grav.
Postet 30-03-24 kl 12:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi var på hyggelig middagsbesøk i går og skal ha (presumptivt) hyggelig middagsbesøk i dag. Jeg har vært og trent og deretter kjøpt kveite på Fiskeriet; nå må vi bare finne ut hva vi trenger å handle til resten av påsken før butikken stenger!
Postet 30-03-24 kl 14:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no