Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 11
Kommentarer
![]() |
God morgen! Jeg har trent, dusjet og spist frokost. Nå klær, fiks og reise til jobb.
|
Postet 09-04-24 kl 07:06 av Blånn
![]() |
![]() |
God morgen! Har kommet meg på kontoret. Det ser ut til å bli en fin dag, og jeg har sovet greit i natt.
![]() |
Postet 09-04-24 kl 07:32 av Sissel
![]() |
![]() |
Kommet meg på jobb.
|
Postet 09-04-24 kl 07:35 av star
![]() |
![]() |
God morgen
![]() Har jogget en rolig runde, nå et møte, så styrketrening og deretter kontoret. |
Postet 09-04-24 kl 08:28 av løve70
![]() |
![]() |
Jeg har laget proteinrundstykker, så nå gleder jeg meg til lunsj. Planen er å gå en tur i dag, det får være ambisjon god nok. Det er ikke varmt nok til at kroppen oppfører seg bedre.
|
Postet 09-04-24 kl 09:47 av Blondie
![]() |
![]() |
Jeg er så sigen. Vanskelig å holde øya oppe. Telefonbonanza i dag også.
|
Postet 09-04-24 kl 10:58 av star
![]() |
![]() |
Avdelingssamling fra lunsj i dag til lunsj i morgen. Programmet er litt tamt, så dette kjennes litt bortkasta.
![]() |
Postet 09-04-24 kl 11:08 av Nenne
![]() |
![]() |
Syk på hjemmekontor for andre dag på rad. Kjedelig, men har i det minste fått unna en del. Jeg blir nok hjemme i morgen også, men så håper jeg å få et par dager på kontoret.
|
Postet 09-04-24 kl 11:30 av celebelen
![]() |
![]() |
I går gjorde eg klart til å lage frøbrød på surdeig i dag, så då eg sto opp var det berre å røre i hop og så får brøda stå og heve til steiking seinare. Eg gler meg til knallgodt brød med smør og Østavind på til kvelds.
Anstendig vér på Sunnmøre, usikker på om eg skal nytte meg av det. |
Postet 09-04-24 kl 11:47 av Syrinx
![]() |
![]() |
Har herjet rundt med skolelever i hele dag. Kjenner at det tar på. Nå er jeg trøtt som en strømpe, men har flere timer igjen av arbeidsdagen.
|
Postet 09-04-24 kl 13:25 av tink
![]() |
![]() |
På sofaen, fryser, verker i kroppen og har hodepine. Burde ta paracet. Ingen planer for ettermiddagen.
|
Postet 09-04-24 kl 16:36 av millact
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Maikaffe (02-05-25)
- Etterpåskekaffe (22-04-25)
- Påskekaffe (14-04-25)
- Jeg velger meg april(kaffe) (01-04-25)
- Marskaffe (01-03-25)