Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Romjulskaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Romjulskaffe

Postet 26-12-24 kl 06:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 65  

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Morn! En dag full av usikkerheter har begynt. Venninne som skulle komme fra Sverige ligger syk i Strömstad. Eldste som skulle vært i militæret er syk, men på oppadgående. Skal muligens til kjæreste, men det er en mulighet til at hun har blitt frisk nok (smittekilden til eldste) til å dra på fest med venninner. Da blir eldste hjemme, og setter dermed kjepper i hjulene for yngstes planlagte hjemme-alene-fest (hans første). Vi drar uansett til venner rett oppe i gata etterhvert, men vet fortsatt ikke hvor vi skal spise, hva vi skal spise, og hvor mange vi i så fall blir til bords. Avklaringsjobben blir min, ettersom mannen er opptatt med å forberede seg til nyttårsløp.

Jaja, det ordner seg vel til slutt. Mest synd er det uansett på de syke.
Postet 31-12-24 kl 10:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle vært alene i kveld, men vi ender opp med den vanlige feiringen. Antagelig for siste gang. God mat og skikkelig rolig kveld.
Postet 31-12-24 kl 11:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Rolig feiring her også. Eldste skal ut på vift sammen med venninnegjengen og jeg skal sitte klar med mamma-taxien.

Nå kom det akkurat litt snø, men tipper den forsvinner innen 2024 et historie.
Postet 31-12-24 kl 13:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Heisann fra nord. Vi koser oss, men har hatt "mye vær" i romjula. For to dager siden knakk julegrana på torget i vinden, i går og i natt har vi omtrent snødd inne.

Spent på om broren min og samboeren kommer seg til byen i kveld; de bor ca. 10 mil sørover langs kystriksveien og skal kjøre til meg når hun er ferdig på jobb klokka 15. Da er det meldt mer uvær ...
Postet 31-12-24 kl 14:08 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Godt nytt år alle fine fp'ere.
Postet 01-01-25 kl 00:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Godt nytt år, ja!
Postet 01-01-25 kl 01:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag, og godt nyttår!

Jeg skal drikke ferdig kaffen min, så skal jeg pakke vekk jula. Har gleda meg i tre-fire dager.
Postet 01-01-25 kl 09:34 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt nyttår!
Her skal også jul ut i dag.
Jeg er sørpeforkjøla på n´te dagen, og holder på å klikke. Jeg MÅ ut og gå en tur i dag, det er nydelig vintervær med fare for solgløtt.
Postet 01-01-25 kl 10:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Samme her, jula pakkes ned og det gjøres klart til visning.

Vi la oss etter sjakken i går, ca halv to. Jeg våkner likevel halv seks, mens kjæresten og ungdommene nok våkner om to-tre timer.
Postet 01-01-25 kl 10:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Har vekket dagens bursdagsbarn, som heldigvis ble fornøyd med gaver. Nå blir det frokost og en tur i dagslys med hunden. Regner med hun ikke vil gå like langt som vi ønsker siden det er mange minus og hun elsker varme mer enn kulde.
Postet 01-01-25 kl 11:18 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Godt nyttår!

Sløv formiddag. Kjører vel hjem i ettermiddag.
Postet 01-01-25 kl 11:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag! Her er bare jeg oppe og drikker kaffe. Sist i seng og først oppe. Jula skal ryddes vekk her også, klødd i fingra i flere dager nå etter å ta den vekk.
Postet 01-01-25 kl 11:46 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Godt nytt år!

Nydelig morgen med snø på bakken. Nyttårskonserten på tv Ingen planer for dagen og det er deilig. Dvs. skal prøve å få med meg nyttårshopprennet. Straks skal jeg lage meg en latte.
Postet 01-01-25 kl 11:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Godt nyttår! Her tar vi det veldig pent hos svigermor i Bergen – har greid å ta en bitteliten tur ut i usedvanlig vakkert vintervær, men nå er vi tilbake i sofaen igjen.
Postet 01-01-25 kl 13:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Godt nyttår! Straks pinnekjøtt hos mamma. Juletre og pynt forsvinner om et par dager, jobb i morgen.
Postet 01-01-25 kl 17:21 av millact millact er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.