Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Marskaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Marskaffe

Postet 01-03-25 kl 08:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 222  

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Maverick
Jeg har hatt første halvdelen av dagen i skibakken med en gjeng kolleger. Topp start på helga!
Postet 28-03-25 kl 14:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Siste lørdag i mars, dette. Fyfela så fort tiden flyr!
Klesvask og sengetøyskift er eneste som står på planen. Og kanskje jeg får til en luftetur seinere. Kroppen litt seig etter forkjølelse og diverse andre vondter som gamla har pådratt seg. Først kaffe, pledd, internett, radio og stille hus .
Postet 29-03-25 kl 07:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Familiedag på folkehøgskolen! Hadde heimekveld med dem i går, hyggelig.
Postet 29-03-25 kl 08:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Søndag! Sol! Måkene er tilbake…
Postet 30-03-25 kl 12:07 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Sol! Har somlet med kjæresten! Må ut!
Postet 30-03-25 kl 13:51 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Slækk søndag her i regnet. Vært ute en liten luftetur nå.
Postet 30-03-25 kl 14:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Hater sommertid!
Postet 30-03-25 kl 17:45 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Søndag! Eldste hjem fra militæret i kveld - det skal feires med hjemmelaget pizza!
Postet 30-03-25 kl 17:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg er tilbake etter en nydelig helg i Jotunheimen. Fredag gjorde vi et forsøk på å nå Glittertind på Randone-ski. Vi måtte snu på 2000 m da det blåste og snødde og nesten ikke hadde sikt. I går gikk vi på fjellski inn til Veobreen, før aktiviteter i snøen rundt hytta. I dag gikk vi til fots utover en time før beltebilen og gikk til den tok oss igjen. Det ble 2,5 t og 13 km i fjellskisko. Puh. Aktiv helg med andre ord.
Postet 30-03-25 kl 18:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg hater også sommertid - for noe forbasket tull.

Jeg har klemt tommelen min og blir helt kvalm av å se på den.

Skal snart ut å gå tur med bare en hund. Vi måtte ta den andre etter akutt sykdom forrige fredag, og det er så utrolig tomt, rart og trist uten den lille rare ulldotten som kanskje ikke var veldig smart, men hun var veldig søt og sjarmerende og rar og veldig snill.
Postet 30-03-25 kl 19:56 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Strålende helg på Sund folkehøgskole! Så flotte, nydelige, unge mennesker. Herlig å se omsorgen de har for hverandre.
Postet 30-03-25 kl 20:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så leit å miste en hund, Pøblis

Vi reiste tidlig hjem fra bruket i dag, så jeg har laget grøt til morgendagens middag, pastasaus til et par senere middager og fått endret og levert skattemeldingen.
Postet 30-03-25 kl 21:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pøblis.

På et venterom.
Var surere ute enn den blå himmelen tilsa gitt.
Postet 31-03-25 kl 08:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Takk for påminnelse om skattemeldingen. Det må jeg få fikset i dag. Jeg har sett over og alt ser ut til å stemme, men det må jo leveres også.

Nå har snuppa snart vært borte i en uke. Det er rart hvor stille det blir i huset uten henne. Hun har jo alltid vært en liten hvirvelvind, og det merkes når hun ikke er der i det hele tatt. Det ble nok ekstra stille i helgen for da jobbet knerten hele kvelden både lørdag og søndag. Men det er jo greit at vi får litt frempek på hvordan livet skal bli uten hjemmeboende barn.
Postet 31-03-25 kl 08:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

På kontoret, litt trøtt i dag, en gryende forkjølelse og har klart å glemme igjen brillene mine hjemme.. Fantastisk start på uka.. Bah
Postet 31-03-25 kl 08:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle ha 3 ting på butikken, men ikke f... om jeg klarte å huske alle 3.
Postet 31-03-25 kl 09:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg tipper på gulrøtter som ting nummer 3, star.
Postet 31-03-25 kl 10:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg skal til Nice i morgon utan innsjekka bagasje. Angrar litt på den innsparinga der. Sikkert den pakkeutfordringa som gjer at eg ikkje kjem meg heilt i gang heller.
Postet 31-03-25 kl 10:42 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Burde sikkert hatt det også, men det var egg. Den tingen jeg dro på butikken for. De andre to, som jeg kjøpte, kom jeg på på butikken.
Postet 31-03-25 kl 10:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Men no kjem du iallfall til å hugse egg, for no står det her inne.
Postet 31-03-25 kl 11:00 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
God tur, Syrinx! Vi var i Nice i oktober, nydelig sted.
Postet 31-03-25 kl 19:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Takk, millact. Eg har vore der ein gong før, men det er lenge sidan. Denne gongen skal eg vere der åleine nokre dagar, så med ei venninne i helga. Blir både slaraffen og tjohei, for å seie det slik.
Postet 31-03-25 kl 21:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.