Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maikaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maikaffe

Postet 02-05-25 kl 09:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Jeg elsker mai - det er min favorittmåned.

Jeg har fri i dag og sov til 10. Nå drikker jeg kaffe på sengen og samler energi til å stryke 4 x bunadskjorter. Vi skal i konfirmasjon i helga, så barn, svigerbarn og barnebarn kommer hjem til det visningsklare huset vårt. Det er et styr å bo i limbo, altså.
Postet 02-05-25 kl 10:14 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Styr, ja. Følern. Jeg skal gjøre leiligheten helt visningsklar før jeg rømmer ut til kysten for å puste litt i helga. Det er meldt veldig bra maivær, så jeg gleder meg til å rusle rundt på svabergene.
Postet 02-05-25 kl 10:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb, men her er det ikke mange. Er så sliten for tiden at jeg ikke skjønner hvordan jeg fungerer. Mulig jeg drar hjem litt før.
Postet 02-05-25 kl 10:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi skal også i konfirmasjon i helgen og jeg innser at jeg må flytte på noen hekter for å komme inn i bunaden. Så det blir kveldens oppgave.

Ellers er jeg kvitrende blid over masse hyggelige planer for helgen.
Postet 02-05-25 kl 11:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Mai, ja. Jeg hadde tenkt å ta litt fri denne måneden men det er altså så vanskelig å få tid til det.
Postet 02-05-25 kl 12:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det dumper stadig inn nye ting å ta tak i og nye møter å være med på. Da var det jo bra at jeg hadde planlagt for en rolig dag på kontoret.

Quiz etter jobb i dag, det er alltid hyggelig.
Postet 02-05-25 kl 12:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stakk av en time tidligere. Nå dirrer jeg litt på sofaen.
Fikk med meg en gevinst på fredagslotteriet før jeg dro da.
Postet 02-05-25 kl 16:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Ble en ekstra tidlig start siden mannen, som skal til Kenya, ikke sjekket om bussen herfra gikk kl. 5:50 en lørdag morgen. Ja, ja. God tid til frokost før jeg skal løpe 5000m kl. 9.
Postet I går kl 07:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God morn. Snart klar for dagens første vurderingsøkt, så bærer bort i den nye leiligheta for å rive videre. Har bare igjen å få opp gulvet i stue/kjøkken og flisene på kjøkkenveggen, pluss benkeskapet med kjøkkenkranen. Får hjelp av ei venninne, så jeg håper å begynne å gjøre takene klare til maling i dag.
Postet I går kl 07:54 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen. Frokost og kaffe inntas, så skal jeg på løpetime på treningssenteret. Deretter tror jeg det blir en kosedag med frøken tenåring i byen. Det er lenge siden! Værmeldingen sier regnet skal ta en pause også, så det kan jo bli riktig så fint.
Postet I går kl 08:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Våken, snart dusj og frokost. Vaske terrasse nr to er dagens plan.
Postet I går kl 09:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal i bursdag til smånevøer i dag, det blir veldig fint (og litt støyende ).
Postet I går kl 10:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ny pers på 5000 meter. Og klokka sier at anstrengelsen var på «Helt utslitt».
Postet I går kl 11:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste dagene med eksamenslesing og forberedelse. Er ganske lei, skulle heller ha vært ute i hagen eller vasket huset eller hva som helst annet nå.
Postet I går kl 11:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg skal liksom jobbe masse denne helga, men av en eller annen grunn gjør jeg ikke det?
Postet I går kl 13:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har snopet meg en ny vårlig og fjong jeanskjole. Litt sånn vid og god så magen kan få slippe å stresse .
Postet I går kl 16:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har du lyst å dele, Fintdethei?
Postet I går kl 17:24 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det er denne fra Inwear (om jeg får til å lime inn korrekt lenke da)

https://www.miinto.no/p-denim-kjole-...yABEgL2AfD_BwE
Postet I går kl 17:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Så fin!
Postet I går kl 22:22 av millact millact er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.